abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59869163
Samenvatting voor wie niet teveel wil lezen:
quote:
Ik reageren op huurwoning, geweigerd!

Woningbouw zegt dat ik teveel verdien, omdat ze loon hebben berekend over laatste half jaar, terwijl ik vanaf 1 mei minder ben gaan werken en dus minder verdienen waardoor ik met dit loon wel in aanmerking zou komen. Mocht ik na intrek in woning ineens te veel verdienen is het geen probleem meer en mag ik er gewoon inblijven.

Vriendin staat ingeschreven op mijn naam, maar gaat nog niet direct mee. Dus volgens woningbouw kloppen gegevens niet. Mocht ze niet ingeschreven staan op mijn naam en direct nadat ik de sleutel heb bij mij intrekken is het geen probleem.

Dat dus!
Dacht je een leuke huurwoning toegewezen te hebben gekregen, kom je met je papieren aan:

Woningbouw: Ik moet je teleurstellen, je verdient teveel en je inschrijfgegevens kloppen niet. Ik heb je loon over het laatste half jaar berekend.

Ik: Toelichting op mijn loon, Mijn contract is 2 maanden geleden verlaagd van 140 naar 98 uur waardoor mijn loon ontzettend is gezakt. Dit omdat ik binnenkort voor mijn school stage ga lopen naast mijn baan.

Woningbouw: Ja maar bij inschrijving moet het kloppen, en anders moet je je werkgever een brief laten opstellen waarin staat hoeveel uur je hebt en hoeveel loon je daarmee per maand hebt.

Ik: Ik werk onregelmatig, dus door de toeslagen heb ik nooit een vast bedrag,

Woningbouw narekenen met 98 uur: Ja dan had het wel gekund eventueel. Maar dan kloppen je inschrijfgegevens niet, want je vriendin gaat nog niet mee verhuizen en die staat wel bij je ingeschreven.

Ik: Ja die heb ik een keer mee ingeschreven zodat die ook meteen inschrijfjaren opbouwt,maar die komt nog niet direct bij me wonen omdat die ook nog met school zit.

Woningbouw: Ja maar bij inschrijving op een woning moeten de gegevens kloppen.

Ik: Nou kan dat niet ter plekke aangepast worden dan?

Woningbouw: Nee, moet allemaal op papier en je vriendin moet het ook ondertekenen.

Hoerige vuile kkzooi dat ze eens snel doodvallen met hun achterlijke voorwaarden en regeltjes.

Klacht: Geweigerd door wat achterlijke bullshit!!
Klacht: Je vriendin wel online in kunnen schrijven bij jou als woningzoekende, maar vervolgens niet meer weg te halen en moet alles officieel op papier

ps. Al zou ik nu niet teveel verdienen, en als ik de sleutel heb wel ineens veel te veel verdienen dan zou het geen probleem zijn..
ps. Als mijn vriendin niet bij mij stond ingeschreven, maar nadat ik de sleutel heb meteen bij mij zou intrekken zou het ook geen probleem zijn

[ Bericht 5% gewijzigd door babipangang op 04-07-2008 13:42:26 ]
pi_59869189
TS kan er niet mee omgaan?
pi_59869190
Samenvatting.?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_59869204
Dat krijg je er van als je de zaak niet voor elkaar hebt en gewoon te lui bent om te regels te lezen en te volgen . Eigen schuld dus. voor jou tien asielzoekers die de woning krijgen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_59869208
Te idioot voor woorden.
Google is your friend, abuse your friends
pi_59869257
Tja, jij hebt je zaken niet voor elkaar.
pi_59869303
Boehoe, ik heb m;n zaakjes niet voor elkaar en de woningbouwvereniging wil dat niet door de vingers zien!
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:42:51 #8
150776 Chou
Anti Kabinet
pi_59869640
Best triest dat we zo formulier-achtig met elkaar omgaan in deze wereld, kneusjes praktijken
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:47:47 #9
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_59869769
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Samenvatting.?
TS liegt tijdens het inschrijven bij een woningbouwvereniging.
Hierdoor krijgt hij geen woning.
En nu gaat ie huilen en geeft de stichting de schuld.

Klacht: TS huilt omdat hij de regels niet naar zijn hand kan zetten.
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:52:23 #10
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_59869868
Ok.
I never workout
pi_59870270
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:47 schreef bioloogje het volgende:

[..]

TS liegt tijdens het inschrijven bij een woningbouwvereniging.
Hierdoor krijgt hij geen woning.
En nu gaat ie huilen en geeft de stichting de schuld.

Klacht: TS huilt omdat hij de regels niet naar zijn hand kan zetten.
omdat mijn loon de afgelopen maanden hoger was dan het nu is waardoor ze een te hoog inkomen hebben uitgerekend per jaar heb ik gelogen??

Omdat mijn vriendin bij mij ingeschreven staat en er nergens staat dat ze verplicht is direct mee te verhuizen heb ik gelogen?

EIKEL!
pi_59873221
woningbouw? heb je nix an !
iedereen heeft wel's problemen met zn verhuurder
je moet alleen eerst wel een verhuurder zien te krijgen
stelletje lamzakken zijn t
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')