Ik kan er ook niets aan doen dat ik een beetje nurderig ben jahquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:13 schreef Slarioux het volgende:
Hoe kan een plugin die 'fastdial' heet nou voor zichzelf spreken?
op grote pagina's gebruik ik altijd de pijtjestoetsen, en dat werkt met die smooth scroll ook een stuk soepeler .. in het begin is het wel even oefenen omdat het wel heel soepel gaat, je schiet al gauw te ver doorquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:14 schreef soylent het volgende:
Die smooth scroll heeft een lagere actieradius als je op een zwaar grote pagina zit
Het kost iets meer processor-tijd, 1% mischien?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zo dan, wát een verschil zeg.
vraag me meteen af waarom zoiets niet standaard wordt ingebouwd..
Dat is het? Preferences -> Advanced -> (Tab General) Use smooth scrolling. Het is niet zo gedetailleerd te configureren zonder die add-on. Zelf vind ik het overigens een ongelukkige manier van scrollen, ik weet niet precies waarom… maar ik vind het logischer dat het met een ‘stapje‘ gaat, en niet alsof je een blaadje opschuift – ik scroll dan ook vaak per pagina.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zo dan, wát een verschil zeg.
vraag me meteen af waarom zoiets niet standaard wordt ingebouwd..
Reclame zorgt er voor dat de websites die jij bezoekt kunnen blijven bestaan. Daarom vind ik adblockers ronduit asociaal. Als jij je ergert aan sites die volgepompt zijn met banners dan moet je die sites maar gewoon niet bezoeken. Er zijn vast alternatieven met minder reclame te vinden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:57 schreef dgbw het volgende:
...
Adblock plus (met Easylist USA)
Verwijderd alle reclame van alle sites die je bezoekt, en maakt het internet dus zeg maar spam vrij
...
Maar een stukje tekst kopiëren is ineens een stuk lastiger. Daarom was auto copy ook zo fijn.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat qtl is trouwens wel grappig, als je dan een woord selecteert krijg je automatisch de babylon-vertaling en de evt. beschikbare wiki-pagina.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5641
Of jij het nou wel of niet sociaal vind om een adblocker te gebruiken, daar gaat 'helaas' dit topic niet overquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Reclame zorgt er voor dat de websites die jij bezoekt kunnen blijven bestaan. Daarom vind ik adblockers ronduit asociaal. Als jij je ergert aan sites die volgepompt zijn met banners dan moet je die sites maar gewoon niet bezoeken. Er zijn vast alternatieven met minder reclame te vinden.
Dit gaat over "must have addons", en ik ben het er niet mee eens dat een adblocker een "must have" is. Als developer is Firebug nog altijd mijn favoriet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:42 schreef dgbw het volgende:
[..]
Of jij het nou wel of niet sociaal vind om een adblocker te gebruiken, daar gaat 'helaas' dit topic niet over![]()
ontopic bitte... (en anders moet je zelf ff een topic openen)
piclens is the shit, maar...quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:57 schreef dgbw het volgende:
PicLens:
Leuke picture viewer voor je foto's op de hardeschijf/ of foto's op het internet
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5579
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |