quote:Op zondag 13 juli 2008 15:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien snap ik 'm niet goed, maar is het geen standaard FF functionaliteit?
Ik kan nu in m'n adresbalk typen:
- yt keywords -> zoekt naar youtube-filmpjes met deze keywords
- imdb keywords -> zoekt op imdb naar deze keywords
- gs keywords -> zoekt op gamespot naar deze keywords
- wp keywords -> zoekt in wikipedia naar deze keywords
- etc
Erg handige functie vind ik.
http://johnbokma.com/firefox/keymarks-explained.html
Niet voor FF3 ... deze was best aardig in FF2 ..quote:Op maandag 21 juli 2008 12:47 schreef Devrim_ het volgende:
*kick*
Heeft iemand een addon waarmee je een tweede statusbar kan maken?
De mijne zit al flink vol momenteel
Dan download je toch Organize Statusbar om hem wat op te ruimen? De meeste van die icoontjes onderin gebruik je toch zelden of nooit.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:47 schreef Devrim_ het volgende:
*kick*
Heeft iemand een addon waarmee je een tweede statusbar kan maken?
De mijne zit al flink vol momenteel
Misschien heb je hier wat aanquote:Op maandag 21 juli 2008 13:42 schreef Devrim_ het volgende:
Ik gebruik al mijn icoontjes wel...dat is het probleem..Ik had Organize Statusbar ook al gevonden
Dat had ik al verwacht eigenlijk, vandaar dat ik die extensie voor FF2 noemde, misschien dat je daar iets mee kan, script aanpassen of zo .. een update door de maker zit er zo te zien (op zijn site) niet in ..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nope helaas.
Die creëert alleen maar een 2e balk voor het laadbalkje en adres
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:32 schreef ruffian het volgende:
Iemand een plugin gevonden voor dubbele bladwijzers te verwijderen?
Ervaringen zijn beter, en volgens de search is er maar 1 en die werkt alleen op FF2quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:39 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Of je gebruikt de search op de officiële plugin pagina van mozilla...
Dat is wel handig jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:04 schreef Haunter het volgende:
Oja, ik gebruik zelf ook nog:
OpenDownload
Kun je .exe bestanden bij het klikken meteen openen, in plaats van eerst op te slaan op je schijf. Vergelijkbaar dus met "Open" of "Run" in Internet Exporer.
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/207?application=firefox&id=207&vid=459
Dit was altijd wel een voordeeltje van Internet Explorer vond ik
Mocht iemand intresse hebben;quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:50 schreef delano.888 het volgende:
Ik zoek de add-on die er voor zorgt dat je altijd elke tab kan sluiten ookal is hij eigenlijk te klein komt er toch een kruisje te staan, lang gehad maar kan het niet meer vinden, iemand?
Dat kan toch gewoon door met de scroll button te klikken op het tab dat je wilt sluiten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:50 schreef delano.888 het volgende:
Ik zoek de add-on die er voor zorgt dat je altijd elke tab kan sluiten ookal is hij eigenlijk te klein komt er toch een kruisje te staan, lang gehad maar kan het niet meer vinden, iemand?
Niet als je een notebook hebt, maar de plugin staat al 1 post eronder dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:47 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon door met de scroll button te klikken op het tab dat je wilt sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |