abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218343
Ik ben maar zo vrij geweest om een tweede deel aan te maken, want 1 begon al wel vol te lopen.

De tussenstand: Anouk 21, Ceriel 29.

Ik wil dat Ceriel eruit gaat. Ik ben er namelijk zeker van dat als Ceriel er nu uitvliegt, Anouk er de volgende keer uitgestemd wordt (als ze zelf al niet vertrekt), maar als Anouk er nu uitgaat ben ik er nog niet zo heel zeker van dat Ceriel er de volgende keer uitgaat.

Ik wil het oude groepje terug

---------------------------------------------
Bart zie ik ook nog eens weggestemd worden, die jongen heeft tot nu toe veel geluk gehad

pi_218344
Van mij mag Anouk eruit.
Is net een klein kind en dat begint te vervelen
pi_218345
Ik begrijp mensen niet die cyril wegstammen, het gaat er toch om of we leuke televisie houden? Als cyril weg is, dan krijg je weer zo'n gezapig sfeertje in het huis net als toen ze met zijn vijven waren.
Stel dat Cyril haar hand had verbrand, dan zouden we veel meer leuke tv van haar hebben gehad en dan zou ze zeker niet weggestemd worden.
Hup, Anouk eruit!
pi_218346
nook raus!!
Ik ben online
pi_218347
quote:
op 11-10-1999 om 03:22 PM schreef Japie Ossevet het volgende:
het gaat er toch om of we leuke televisie houden?

Misschien een beetje dom van mij maar Het oog wil ook wat

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  woensdag 10 november 1999 @ 15:40:00 #6
1019 Doopy-X
Like god, to great to handle..
pi_218348
kort en bondig: Cyrill (gewoon irri wijf)
Life is a bitch, so let it suck as hard as you can!!!
Http://doopy.ambacht.com

pi_218349
Cyril eruit!
Als was het alleen om de reactie van Anouk te zien dat niet zij maar Cyril eruit gestemd is.
pi_218350
Is het ook mogelijk dat ze er allebei uitgaan?
Ik vind Ciryl namelijk maar een saai, meepratend, publiciteitsgeil mens.
En Anoek probeert volgens mij de ideale schoondochter neer te zetten zolang ze nog in het huis zit, dus dat wordt ook niet wat.
Nog een vraagje: hoe verander ik het onderschrift "Fok member" naar iets anders ?
O ja, ik ben ook nog op zoek naar Verbal !

Dit was ik weer

I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 10 november 1999 @ 15:50:00 #9
1660 amappa
is BB a young one?
pi_218351
Allebei, in welke volgorde maakt me niet uit. Ik wil het onze vijf laten uitvechten.

Ruud: "Zie wie de sterkste is."

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  woensdag 10 november 1999 @ 15:51:00 #10
483 sdb
Pluk de dag
pi_218352
Anouk moet blijven. Die is zo onzeker en kinderlijk. Kan leuke tvbeelden opleveren (niet zo lullig bedoeld als hier staat, maar ik heb meer van haar genoten dan van Cyrille).
Life is a moment in space

woensdag 10 november 1999 @ 16:03:00 #11
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_218353
Alsjeblieft laat Anoukje blijven. Heerlijk om je te ergeren aan zo'n (wannabe?) corps of AHC snolletje. Bovendien heeft ze een erg lekker smoeltje. (of zoals we in Groningen zeggen: "Daar red ik het wel op.")
Als haar kakastem te irritant wordt, gewoon geluid van de tv afzetten en 'op je fluit spelen'. Wrrrraafff...
  woensdag 10 november 1999 @ 16:06:00 #12
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_218354
Seniel (Cyrille) eruit !!! tjonge tjonge ze gedraagt zich als een VC Hooker ! Blowjob ten yanky Dollar !
The Guru is present

woensdag 10 november 1999 @ 16:08:00 #13
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_218355
Cyrille eruit !
Zie alle negative topics over haar !

Anouk mag nog even blijven. Ik geloof dat Willem haar wel lief vindt. Het begint een beetje vader/dochter verhouding te worden.

Ohh en uhhh Ruud mag nu ook wel weg, hij valt steeds in herhalingen.
Steeds als ik hem op TV zie vraag ik me af of ik naar de aflevering van vorige week zit te kijken.
Goverdikkie, knuffelen en Le Tour zijn de enige 3 woorden die hij nog kan uitspreken.

[Dit bericht is gewijzigd door Inimini (Datum 10 November 1999).]

Is het al tijd voor aktie ?

pi_218356
Je vergeet "weetjewel" inimini !
No thanx !

Kasta

pi_218357
Eerst was het voor mij duidelijk dat C er uit moest. Maar het gejank en kinderlijke gedrag van A begint me nu toch wel erg de keel uit te hangen. Het maakt denk ik toch niet uit wie er nu uit gaat: Als C nu weg gaat vertrekt Anouk binnen twee weken vrijwillig, die houd het niet lang meer uit. ALs A weg gaat is C de volgende, zeker weten.
en dan zijn we weer terug bij de vijf, zoals ik het graag zie!!!
  woensdag 10 november 1999 @ 16:18:00 #16
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_218358
quote:
op 11-10-1999 om 04:14 PM schreef kastanova het volgende:
Je vergeet "weetjewel" inimini !
No thanx !

Kasta

ahhhh shit, ik dacht dat ik ze allemaal had !!
Bedankt voor de tip !

Is het al tijd voor aktie ?

pi_218359
Inimini, ik hoor 'm trouwens ook vaak "goh" zeggen !

woensdag 10 november 1999 @ 16:42:00 #18
1687 poep
praat geen poep
pi_218360
Anouk die moet opstappen met haar gezeur!
Steriel volgt vanzelf bij de volgende nominaties
houdt van spannend...
  woensdag 10 november 1999 @ 16:46:00 #19
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_218361
2 dagen geleden was de keuze makkelijk geweest: Ceriel ! Maar Anouk zit zeich de laatste dagen zo aan te stellen dat ik heel erg hard hoop dat Rolfje nog een lijntje.......... ehhhh envelopje in zijn zak heeft zitten en Anouk op die manier kan overhalen om ook het huis uit te stappen. Pas vanaf dat moment wordt het weer leuk !

(ps: Als Rolf nog meer envelopjes heeft dan mag hij wat mij betreft ook Maurice het huis uit kopen = persoonlijk)

Vrij verstandig, neuk een appel !

pi_218362
Speciaal voor Inimini hier nog even de 3 beste uitspraken van Ruud:

- "Sjonge, sjonge, zeg. Hé. Da vink mooi, man

- "Je heb je voor deze toestand opgegeve en dan moe je nie zeike"

- "Hé, dat zijn lekkere wijven"

Bedank me maar persoonlijk.....gnagna

Kasta updating again

woensdag 10 november 1999 @ 18:40:00 #21
1464 ART
FOK!member
pi_218363
Anouk weg!
Het is het Gesprek waar het om draait
  woensdag 10 november 1999 @ 20:31:00 #22
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_218364
God, wat zal ik blij zijn als morgen bekend is wie eruit gaat. Kunnen we eindelijk weer eens over andere zaken praten. Ik had geen idee dat de stemming de gesprekken zo beheerst. Probleem is ook dat we nu allemaal wel zo'n beetje weten wie eruit gaat (nl. Cyrille)en gewoon niet meer weten wat voor bijzonders je hier nog over melden kan. Dus laat het oordeel nu zo snel mogelijk uitgesproken worden door onze opper-Big Brother Rolf. Geef ons het oude groepje terug zodat we allemaal door kunnen inclusief de bewoners zelf.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 11 november 1999 @ 00:48:00 #23
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_218365
quote:
op 11-10-1999 om 02:15 PM schreef Yvette het volgende:
Ik ben maar zo vrij geweest om een tweede deel aan te maken, want 1 begon al wel vol te lopen.

De tussenstand: Anouk 21, Ceriel 29.

Ik wil dat Ceriel eruit gaat. Ik ben er namelijk zeker van dat als Ceriel er nu uitvliegt, Anouk er de volgende keer uitgestemd wordt (als ze zelf al niet vertrekt), maar als Anouk er nu uitgaat ben ik er nog niet zo heel zeker van dat Ceriel er de volgende keer uitgaat.

Ik wil het oude groepje terug

Bedankt voor het openen van een vervolg op deel 1... Ik was er zelf te laat mee...

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')