De tussenstand: Anouk 21, Ceriel 29.
Ik wil dat Ceriel eruit gaat. Ik ben er namelijk zeker van dat als Ceriel er nu uitvliegt, Anouk er de volgende keer uitgestemd wordt (als ze zelf al niet vertrekt), maar als Anouk er nu uitgaat ben ik er nog niet zo heel zeker van dat Ceriel er de volgende keer uitgaat.
Ik wil het oude groepje terug
---------------------------------------------
Bart zie ik ook nog eens weggestemd worden, die jongen heeft tot nu toe veel geluk gehad
quote:
op 11-10-1999 om 03:22 PM schreef Japie Ossevet het volgende:
het gaat er toch om of we leuke televisie houden?
Misschien een beetje dom van mij maar Het oog wil ook wat
Dit was ik weer
Ruud: "Zie wie de sterkste is."
Anouk mag nog even blijven. Ik geloof dat Willem haar wel lief vindt. Het begint een beetje vader/dochter verhouding te worden.
Ohh en uhhh Ruud mag nu ook wel weg, hij valt steeds in herhalingen.
Steeds als ik hem op TV zie vraag ik me af of ik naar de aflevering van vorige week zit te kijken.
Goverdikkie, knuffelen en Le Tour zijn de enige 3 woorden die hij nog kan uitspreken.
[Dit bericht is gewijzigd door Inimini (Datum 10 November 1999).]
quote:
op 11-10-1999 om 04:14 PM schreef kastanova het volgende:
Je vergeet "weetjewel" inimini !
No thanx !Kasta
(ps: Als Rolf nog meer envelopjes heeft dan mag hij wat mij betreft ook Maurice het huis uit kopen = persoonlijk)
- "Sjonge, sjonge, zeg. Hé. Da vink mooi, man
- "Je heb je voor deze toestand opgegeve en dan moe je nie zeike"
- "Hé, dat zijn lekkere wijven"
Bedank me maar persoonlijk.....gnagna
Kasta updating again
quote:
op 11-10-1999 om 02:15 PM schreef Yvette het volgende:
Ik ben maar zo vrij geweest om een tweede deel aan te maken, want 1 begon al wel vol te lopen.De tussenstand: Anouk 21, Ceriel 29.
Ik wil dat Ceriel eruit gaat. Ik ben er namelijk zeker van dat als Ceriel er nu uitvliegt, Anouk er de volgende keer uitgestemd wordt (als ze zelf al niet vertrekt), maar als Anouk er nu uitgaat ben ik er nog niet zo heel zeker van dat Ceriel er de volgende keer uitgaat.
Ik wil het oude groepje terug
Bedankt voor het openen van een vervolg op deel 1... Ik was er zelf te laat mee...
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |