tjah, dat muj wa. aans kom ie nergn'squote:Op donderdag 3 juli 2008 14:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Moar je kunt er machtig mooi op hinkel'n.
wat wuj oons vertell'n?quote:
Hebben we het eens over tieten is het weer niet goed.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:47 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft iemand nog wat te vertellen?
het andere topic gaat over lingerie
lingerie is geen tieten!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hebben we het eens over tieten is het weer niet goed.
Lingerie? Met plaatjes?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:47 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft iemand nog wat te vertellen?
het andere topic gaat over lingerie
het gaat niet over tieten. maar wat er omheen zitquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hebben we het eens over tieten is het weer niet goed.
kloptquote:
lingerie met plaatjes jahquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Lingerie? Met plaatjes?![]()
Alhoewel, mijn vriendin komt zo langs!![]()
Zal ik haar lingerie eens beoordelen!!
zorg jij dan ook voor plaatjes?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Lingerie? Met plaatjes?![]()
Alhoewel, mijn vriendin komt zo langs!![]()
Zal ik haar lingerie eens beoordelen!!
inderdaad, die lingerie moet volquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:53 schreef rulerofdeath het volgende:
enne ik vind het geen probleem, maar deze moet ook vol
dan niet van die stoere praat gozert!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:56 schreef Oldenzaal het volgende:
Hahahah, ik heb nog wel wat foto's op mijn laptop staan, maar plaatsen??
Nee, toch maar niet
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:58 schreef Oldenzaal het volgende:
Alleen als ze keihard vreemdgaat ofzo, of uhm, als ze iets doet waar ik ECHT HEEL BOOS OP BEN!!!!
Dan krijgen jullie ze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |