nee hoor. gewoon doortikkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is nog best lastig om zoveel te spammen in twee topics.
kuj der mie ook ene maak'n?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik bak mie een tosti...
dan zal dat wa zo weenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:16 schreef Rumille het volgende:
Als jij het zegt.
Aj naar O'zzel hen komt wa!!!!quote:
nee, die is nu echt wegquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:15 schreef Rumille het volgende:
David wacht nog even tot het topic vol is.
Niet? Ik heb echt nog zo'n ouderwets telraam naast mijn laptop staan!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar kan je zien hoeveel posts je hebt gemaakt die dag dan? Want ik ga dat natuurlijk niet zitten tellen.
in GC loopt een topic met dagcijfers. daar wordt elke nacht een top100 gepost van de vorige dagquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar kan je zien hoeveel posts je hebt gemaakt die dag dan? Want ik ga dat natuurlijk niet zitten tellen.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Niet? Ik heb echt nog zo'n ouderwets telraam naast mijn laptop staan!!
das n best eind veur ne tostequote:
hej trouwen's in de gaat'n dat der 2 Tukker topics noast mekaar loop'n?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Niet? Ik heb echt nog zo'n ouderwets telraam naast mijn laptop staan!!
Dat heurt zo. Op 1 been kej ja niet loop'n.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hej trouwen's in de gaat'n dat der 2 Tukker topics noast mekaar loop'n?
goedzo, grote jongenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:23 schreef Rumille het volgende:
Ik heb het wel door!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat heurt zo. Op 1 been kej ja niet loop'n.
Moar je kunt er machtig mooi op hinkel'n.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:30 schreef rulerofdeath het volgende:
een been is inderdaad naar slecht loop'n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |