Aj naar O'zzel hen komt wa!!!!quote:
nee, die is nu echt wegquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:15 schreef Rumille het volgende:
David wacht nog even tot het topic vol is.
Niet? Ik heb echt nog zo'n ouderwets telraam naast mijn laptop staan!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar kan je zien hoeveel posts je hebt gemaakt die dag dan? Want ik ga dat natuurlijk niet zitten tellen.
in GC loopt een topic met dagcijfers. daar wordt elke nacht een top100 gepost van de vorige dagquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar kan je zien hoeveel posts je hebt gemaakt die dag dan? Want ik ga dat natuurlijk niet zitten tellen.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Niet? Ik heb echt nog zo'n ouderwets telraam naast mijn laptop staan!!
das n best eind veur ne tostequote:
hej trouwen's in de gaat'n dat der 2 Tukker topics noast mekaar loop'n?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Niet? Ik heb echt nog zo'n ouderwets telraam naast mijn laptop staan!!
Dat heurt zo. Op 1 been kej ja niet loop'n.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hej trouwen's in de gaat'n dat der 2 Tukker topics noast mekaar loop'n?
goedzo, grote jongenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:23 schreef Rumille het volgende:
Ik heb het wel door!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat heurt zo. Op 1 been kej ja niet loop'n.
Moar je kunt er machtig mooi op hinkel'n.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:30 schreef rulerofdeath het volgende:
een been is inderdaad naar slecht loop'n
tjah, dat muj wa. aans kom ie nergn'squote:Op donderdag 3 juli 2008 14:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Moar je kunt er machtig mooi op hinkel'n.
wat wuj oons vertell'n?quote:
Hebben we het eens over tieten is het weer niet goed.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:47 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft iemand nog wat te vertellen?
het andere topic gaat over lingerie
lingerie is geen tieten!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hebben we het eens over tieten is het weer niet goed.
Lingerie? Met plaatjes?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:47 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft iemand nog wat te vertellen?
het andere topic gaat over lingerie
het gaat niet over tieten. maar wat er omheen zitquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hebben we het eens over tieten is het weer niet goed.
kloptquote:
lingerie met plaatjes jahquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Lingerie? Met plaatjes?![]()
Alhoewel, mijn vriendin komt zo langs!![]()
Zal ik haar lingerie eens beoordelen!!
zorg jij dan ook voor plaatjes?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Lingerie? Met plaatjes?![]()
Alhoewel, mijn vriendin komt zo langs!![]()
Zal ik haar lingerie eens beoordelen!!
inderdaad, die lingerie moet volquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:53 schreef rulerofdeath het volgende:
enne ik vind het geen probleem, maar deze moet ook vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |