ik heb wel vakantiequote:
Hoezo dat nu weerquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hebt geen leven
online shoppen
heb je daar misschien een foto van? kan me daar niet echt een voorstelling van makenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:58 schreef Samzz het volgende:
En ik had nog wel zo'n mooie BH besteld...Zo eentje waar alleen steun onder de bost doorloopt en de rest onbedekt is.
Jaaaaaaa! En dan kunnen we beoordelen hoe hij je staat!!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je daar misschien een foto van? kan me daar niet echt een voorstelling van maken
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je daar misschien een foto van? kan me daar niet echt een voorstelling van maken
nope, dat niet... maar ben benieuwd wat ze nou bedoeld. ken aardig wat varianten, maar dit klinkt niet bekend in de orenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:03 schreef Rumille het volgende:
Oftewel Remco heeft weer wat te fappen straks.
niet voor jezelf praten hequote:Op donderdag 3 juli 2008 15:03 schreef Rumille het volgende:
Oftewel Remco heeft weer wat te fappen straks.
Ik heb m'n bestelling nog niet hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jaaaaaaa! En dan kunnen we beoordelen hoe hij je staat!!!
whahahahahaha, wtf is datquote:
108 meer dan verwachtquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:03 schreef rulerofdeath het volgende:
de andere is dicht
maar we hebben de 158 gehaald
Daar zitten toch tieten in! En we posten zelfs plaatjes.quote:
ga jij daar ook mee lopen?quote:
Het blijven wel mannen he...quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar zitten toch tieten in! En we posten zelfs plaatjes.
Neequote:
Als je een goede camera hebt... Anders is er ook geen drol aan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
toch vind ik zelf foto's van lingerie en borsten maken stukken leuker![]()
hoezo?quote:
ik hoef geen ding van honderden euro's te hebben, met een beetje digitale camera kan het ook prima. en een mooie dame (met mooie lingerie) is natuurlijk ook vereistquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een goede camera hebt... Anders is er ook geen drol aan.
Zit het ook! Ik heb er eentje gehad, toen ik nog niet zo vol was, zeg maar. En toen ging het nog, maar op gegeven moment hield het ding t niet meerquote:
Dat klopt wel... maar met die spiegelreflexen kun je net iets mooiere foto's maken... al is het natuurlijk wel afhankelijk van wat je met die foto's wilt he!quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoef geen ding van honderden euro's te hebben, met een beetje digitale camera kan het ook prima. en een mooie dame (met mooie lingerie) is natuurlijk ook vereist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |