Pak is een spiegel wil jequote:Op donderdag 3 juli 2008 12:56 schreef ZoneKill het volgende:
Bij het zappen blijven hangen en blijven kijken al was het alleen maar om die constante woord grappen die uit die rotkop komen. Het is wel Jules Unlimited kloon cq klokhuis items.
Giel mag dan wel wat bereikt hebben, hij blijft een lelijke aandachttrekkende kankerventquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:00 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Pak is een spiegel wil je![]()
Eensch TS veel jaloerse mensen op Fok, maar ondertussen zelf niks bereikt.
Meneer ik scheld met kanker is er ook weer, maarja opzich als ik hem was had ik eerder dik schijt aan jou gehad al keek ik alleen al na me bankrekening en hoe relaxte job ik had.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Giel mag dan wel wat bereikt hebben, hij blijft een lelijke aandachttrekkende kankervent
geloof me dat heeft hij al heel lang hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:09 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
als ik hem was had ik eerder dik schijt aan jou gehad
Gewoon net zo irritant, maar op een ander niveau.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:05 schreef controlaltdelete het volgende:
ik heb er wat flarden van gezien, echt bijzonder vond ik het niet. Een soort 'try before you die'.
Wat Gield betreft, echt knap is hij niet maar hij heeft er schijt aan, is ook wat voor te zeggen.
Ja ik geef je gelijk: waarschijnlijk is het gros van de fokkers net zo lelijk of nog lelijker maar dan zonder vette bankrekening.
Ik vind iemand als Jensen een stuk irritanter eerlijk gezegd.
Wat een kutreden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:22 schreef DroogDok het volgende:
Als hij niet op 3FM zou zitten, luisterde ik ernaar, nu uit principe niet.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
TS is kloon van Giel Beelen
Uhmmmm.....???quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:55 schreef Devlinsect het volgende:
Ik wil weten wat een bokser mee maakt:
stapt de ring in en wordt een paar keer tegen zijn ribben geslagen. Gelijk gekneusd.
"ow stoppen stoppen".
Ja jonk, ga jij fijn die liter cola weer naar binnen werken en de nodige sigaretten. Wat een kneus.
Talpa
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Giel mag dan wel wat bereikt hebben, hij blijft een lelijke aandachttrekkende kankervent
Jah, dat was het bij mij dus ook.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:01 schreef maidho het volgende:
Hij is ook niet mijn favoriet maar vond het programma zeker de moeite waard! Wat hij doet is toch iets nieuws en het is ook duidelijk dat hij in ieder geval geen gevaar uit de weg gaat..
Volgende week weer kijken
hoax!quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:45 schreef Ascendancy het volgende:
Factor Giel trekt weinig kijkers
En zie al die jarloerse reacties van die FOK!kers eens
Allemaal over dat ie een kutkop heeft.
Sorry maar ik vermoed dat 90% dan niet meer net zo lelijke/lelijkere kop heeft.
Jij bent zo lelijk dat je niet eens een fotoboek durft te openenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 03:55 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
hoax!
Doe toch eens realistisch man!
90% nog lelijker dan Giel? Dat kan heul nie
Mwa, Giel vind ik niet zo grappigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:19 schreef MLF het volgende:
Giel is wel grappig
programma was wel leuk, vooral toen ie scheldende Verbaan links liet liggen whahahaaaaaaa![]()
Dat weet je niet, want je hebt niet gekeken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:47 schreef zovty het volgende:
Er zaten geen tieten in het programma dus heb ik niet gekeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |