Polonium-210quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Bij ons in de buurt sterft het van de honden. Zomers steeds weer een groot kabaal van honden die elkaar aansteken. Werkelijk om gek van te worden.![]()
Herkent jij dit? Wat zou je er tegen kunnen doen?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Oordoppen in...
of:
Bij de deuren langs met hondenvoer voor "een goed doel". FF wat vergif erdoor en hoppa...
Misschien kun je trouwens beter een 15 jarige inzetten, zodat men je gezicht er niet aan koppelt.![]()
Succes!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Gluckskafer op 03-07-2008 12:44:42 ]
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Oordoppen in...
of:
Bij de deuren langs met hondenvoer voor "een goed doel". FF wat vergif erdoor en hoppa...
Misschien kun je trouwens beter een 15 jarige inzetten, zodat men je gezicht er niet aan koppelt.![]()
Succes!!
Honden die elkaar aansteken? Blussen...quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Bij ons in de buurt sterft het van de honden. Zomers steeds weer een groot kabaal van honden die elkaar aansteken. Werkelijk om gek van te worden.![]()
Herken jij dit? Wat zou je er tegen kunnen doen?
Jij niet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:41 schreef MAY-be het volgende:
Ach, ik klaag niet meer over het blaffen van mijn hond
Heb je het je buren nagevraagd? Zijn ze werkelijk blij met het geblaf van jou hond?quote:Hij houd de reigers en inbrekers uit de tuin
Afgelopen 3 maanden al 4x inbrekers betrapt... zelfs de buren zijn blij met m'n hond ondanks dat ie overdag best veel blaft.
Maar 's nachts blaft ie enkel met een goede reden
(en laat zich ook niet aansteken door andere honden)
Het probleem is dat mensen vandaag de dag nog alleen aan zichzelf denken. Dat is het grootste probleem. Ikke ikke en de rest kan stikken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Eens met TS.
Voed je hond op! En als dat niet lukt zorg dan voor een opppas. Je wilde zo graag een hond, zorg er dan ook voor.![]()
Hier in de buurt gaat het de hele dag door. Een hond aan het begin van de straat, een halverwege en een aan het eind. En ze blaffen en janken de godganse dag.
Mijn directe buren zijn HEEEL blij met m'n hond.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Heb je het je buren nagevraagd? Zijn ze werkelijk blij met het geblaf van jou hond?
Mijn honden blaffen alleen als er iemand op ons tuinpad loopt of als er iemand aan de deur staat.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:54 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Mijn directe buren zijn HEEEL blij met m'n hond.
Overdag hoor je hem misschien 1 of 2 keer, hij huilt mss een keer mee met een ambulance maar verder niets.
En als je midden in de nacht wakker word van m'n hond en je ziet 5 gasten in je tuin dan maakt dat een hoop goed..
Mijne vreet je op met huid & haar, helemaal als je in de buurt van de keuken komtquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn honden blaffen alleen als er iemand op ons tuinpad loopt of als er iemand aan de deur staat.Maar als je dan binnen komt slaat dat om in een he-gezellig-wil-je-met-me-spelen-houding. Ook als het een vreemde is en wij niet thuis zijn. Als ze het konden zouden ze volgens mij zelfs nog aanwijzen waar alle kostbaarheden staan.
Knoop jezelf aub even op aan een hele hoge boom, jij hebt zeker ook die hond zaterdag doodgeslagen??quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:08 schreef _GdR_ het volgende:
gewoon een paar droge sponzen in de buurt van de honden gooien.
gaan ze t opeten. krijgen ze dorst. gaan ze drinken. blaffen zal even piepen worden maar daarna heb je wel rust
Ik heb hier twee honden en een aantal sponzen maar mijn honden heb toch echt nog nooit de neiging gehad om die sponzen op te eten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:08 schreef _GdR_ het volgende:
gewoon een paar droge sponzen in de buurt van de honden gooien.
gaan ze t opeten. krijgen ze dorst. gaan ze drinken. blaffen zal even piepen worden maar daarna heb je wel rust
ja ik herken dit, bij ons achter heb je 2 beagle's (ofzo) welke door de eigenaren in de tuin worden gezet vanwege het blaffen... leuk maar nu hebben de andere er last van.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Herken jij dit? Wat zou je er tegen kunnen doen?
Beagles zijn mijn favoriete honden maar ze hebben wel echt een kutblafjequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:46 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
ja ik herken dit, bij ons achter heb je 2 beagle's (ofzo) welke door de eigenaren in de tuin worden gezet vanwege het blaffen... leuk maar nu hebben de andere er last van.
Om 2 uur 's nachts beginnen die beesten te blaffen als en malle en hoor je die baasjes dus alleen maar in hun handen klappen![]()
tja wat er tegen doen... luchtbuks?
Het zijn ook best leuke beesten, mits ze een opvoeding hebben gehad wat bij de desbetreffende beagle's dus ontbreekt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Beagles zijn mijn favoriete honden maar ze hebben wel echt een kutblafje
klopt ja. klote beest bleef maar blaffen. t jaagde de reeen weg die ik aan t spotten was.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:12 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Knoop jezelf aub even op aan een hele hoge boom, jij hebt zeker ook die hond zaterdag doodgeslagen??
Misselijk mannetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |