quote:PVDA: Geeft het aan de allerarmsten en laagste salarissen. (Fair enough, door de stijgende kosten kunnen ze wel wat extra gebruiken)
quote:Christenunie: aan de opvang van tienermoeders en aan programma’s voor vrouwen die uit de prostitutie proberen te komen. (Nobel, nobel)
Godsgloeiende het hele land gaat naar de klote door stijgende brandstofprijzen, de huizencrisis en de 50 belastingen die door het nieuwe kabinet zijn ingevoerd. Alle semi-ambtenaren (van buschauffeur tot leraren) willen gaan staken om hoge lonen af te dwingen. Maar het CDA wil met de 50 miljoen een paar kutkerken en andere gebouwen gaan restaureren. Hoe wereldvreemd ben je dan??quote:CDA: Het CDA wenst 50 miljoen te besteden aan monumentenzorg, vooral aan het behoud van cultureel en industrieel erfgoed. Het gaat om het opknappen van zeker 23 monumenten zoals de Pieterskerk in Leiden, de Bavokathedraal in Haarlem en de Portugese synagoge in Amsterdam.
Ik klaag over de politiek, daar is de klaagbaak toch voorquote:
Van cultuur kun je niet vreten.... Er zijn nu belangrijkere zaken waar ons geld heen kan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:16 schreef First het volgende:
Onterecht klacht, kerken horen ook bij onze cultuur, en die moeten we proberen te behouden.
Ik weet zeker dat je het wel kan overleven, zonder een paar liter benzine minder is ook nog is goed voor het milieu ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Van cultuur kun je niet vreten.... Er zijn nu belangrijkere zaken waar ons geld heen kan.
Jij moet gewoon je bek houden tot je die hyves hebt gepostquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:16 schreef First het volgende:
Onterecht klacht, kerken horen ook bij onze cultuur, en die moeten we proberen te behouden.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je bek houden tot je die hyves hebt gepost
Ik zie die kakbejaarden anders altijd rijden in de nieuwste auto's met een slakkengangetje. Van mij mogen ze uitsterven.quote:[b]
En de hulpbehoevende 70+ die vanuit de geloofsovertuiging altijd trouw geweest is aan het CDA en daarop heeft gestemd, kan aan het einde van de week zijn of haar reet afvegen met krantenpapier. Want tjah, per 70+ die in het bejaardentehuis zit, krijg je maar 2 wc rollen (grijs papier) per week.
Geef de steeds groter worden vergrijzing en daarmee de bejaardenzorg wat geld.![]()
Goede klacht.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:20 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik zie die kakbejaarden anders altijd rijden in de nieuwste auto's met een slakkengangetje. Van mij mogen ze uitsterven.
Dan schiet ik mezelf per direct een kogel door het hoofd in d hoop lebensraum te maken voor jongere generaties.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:27 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dan schiet ik mezelf per direct een kogel door het hoofd in d hoop lebensraum te maken voor jongere generaties.
Daar gaat het niet om (die benzine al helemaal niet, dat is eigenlijk alleen maar een zegen).quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:59 schreef First het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het wel kan overleven, zonder een paar liter benzine minder is ook nog is goed voor het milieu ook.
Zo kan reparaties van monumenten blijven uitstellen, net zolang totdat het niet meer hoeft.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om (die benzine al helemaal niet, dat is eigenlijk alleen maar een zegen).
Het gaat er om dat je prioriteiten stelt. 50 miljoen in een paar monumenten pompen in 1 keer heeft niets te maken met fatsoenlijk beleid. We leven in onzekere tijden... Zoals iemand al treffend verwoordde: dan ga je niet je huis eens effe flink verbouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |