Ja dat zegt de TS in de OP. Hij mist de gelegenheid om zulke mensen neer te schieten.quote:
Hoezo? wil je me een Lord Of The Rings verzamel-collectie aansmeren?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja dat zegt de TS in de OP. Hij mist de wettelijke gelegenheid om zulke mensen neer te schieten.
Waar stond JC dan voorquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:46 schreef -Willempie- het volgende:
Ik had een jongen in de klas die altijd een trui aan had waarop "JC" stond. Ik nam aan dat JC stond voor Johan Cruijff, logisch toch? Was dus niet zo. Gristenhond dat het was, mij een beetje op verkeerde been zetten.
Terechte klacht imo!
JESUS CHRIST?quote:
roffle copter, idd.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:48 schreef On het volgende:
Straks ga je echt zo dood en sta je voor de hemelpoort en denk je van fuck.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:10 schreef Isegrim het volgende:
Weet Jezus Gristus dat zelf ook? Die zou zich kapotschamen voor dat soort tuig denk ik.
En terechtquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:10 schreef Isegrim het volgende:
Weet Jezus Gristus dat zelf ook? Die zou zich kapotschamen voor dat soort tuig denk ik.
God houdt toch van iedereen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:48 schreef On het volgende:
Heel leuk ja, vooral als je er geen tijd voor hebt, dat soort lui moet dus opbokken voor mijn deur.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Die hele ch-uitspreken-als-g-grap is nu ook wel erg overdone. -1 voor TS.
Verder mogen ze bij mij gewoon op bezoek komen, leuke gesprekken, waarvan je al weet dat je de discussie gaat winnen.
Had ik me maar bekeerd tot de Islam!quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:48 schreef On het volgende:
pas maar op wat je zegt straks schieten ze jouw nog doodquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:25 schreef NielsTriple het volgende:
Gisteren ff naar het stadskantoor van Delft, ID kaart is verlopen en er moet dus een nieuwe komen. Staan er 2 knulletjes voor de ingang, rood shirt, een of andere badge op de borst met daar op 'blabla Jezus Christus'.
Goed, ik moet toch naar binnen, en jawel:
(met dik engels / amerikaans accent) "Meneer, mag ik u iets vragen? Ik en mijn collega zijn beide een afgezant van de heer Jezus Ggggrrristus..." Toen heb ik em maar afgekapt, geen zin in.
Dus, nu ff voor elke gristenhond die het nog niet begrepen heeft:
Rot op. Ik wil je niet aan mijn deur, ik wil niet worden aangesproken op straat, ik wil die rode kankerbus niet meer zien als ik naar een houseparty ben geweest, ik wil geen emails, ik wil helemaal niets.
Ik heb geen religie, ik voel niets voor een religie, ik ben niet van plan me te bekeren tot een religie, ik wil niet geconfronteerd worden met jouw religie, en ik wil zeker geen opdringerig gezeik uit naam van jouw religie.
Nu niet. Dan niet. Nooit niet. Fuck off.![]()
Klacht:
De Nederlandse wet verbiedt het me om zulke mensen neer te schieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |