Daar gaat je topic.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:18 schreef First het volgende:
Toen stapte zij ook uit bij het punt waar ik ook uitstappen, kijk ik naar haar gezicht toen herkende ik haar pas ik heb met haar op sport gezeten(iets van 2 jaar geleden) nu had ik haar in mijn hyves lijst staan
![]()
Tip. Neem sport 1quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
Toen ik 4 jaar jonger was en de tijd van de breezersletjes een beetje op zijn hoogtepunt was vond ik het maar ordinair, 16 jarige drinkende zuipende meisjes met pronte tietjes.
Nu 4 jaar later vind ik het geil.
Groetjes !
Wanneer je wat vaker buiten komt zie je dat ook allemaal.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:29 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tip. Neem sport 1
Gister jeugd vrouwen dubbel, allemaal 16-jarige meisje's in korte rokjes
Gratis en in Ultra 3D High Definition met een surround sound waar zelfs George Lucas van in z'n broek schijt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:32 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Wanneer je wat vaker buiten komt zie je dat ook allemaal.
Serieus, Wimbledon ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:29 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tip. Neem sport 1
Gister jeugd vrouwen dubbel, allemaal 16-jarige meisje's in korte rokjes
Feestje is al geweestquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:33 schreef Inverted_World het volgende:
Inderdaad, nogal hypocriet. Als je haar wilt nemen, waarom ga je dan niet naar dat feestje? Makkelijk toch.
Nu de link nog.quote:
Moeten we ze oude berichten even doornemen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:16 schreef afcajos het volgende:
Wie komt er achter de hyves van TS om zodoende de hyves van het meiske te achterhalen?
Ja okee, dan heb je na een week zijn profiel gevonden. En dan? TS is er echt zo eentje die ieder breezersletje toevoegt, dus dan weet je nog niks.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:33 schreef online het volgende:
[..]
Moeten we ze oude berichten even doornemen.
TS woont waarschijnlijk in Enschede. (http://forum.fok.nl/topic/1131794)
Haha! je vergist je, het is al wel een aantal keren gevraagd!quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Link naar die hyves? Zal ongetwijfeld nog niet gevraagd zijn, dus ik dacht, ik doe het maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |