abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 10 november 1999 @ 13:51:00 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_218326
Ik heb er nog niks over gelezen hier op het forum, maar ik wil iedereen er toch even op attent maken vandaar dit nieuwe topic: dadelijk begint op de officiële BB-site een internetjournaal (zie onder).

Deze topic kan daarna gebruikt worden voor commentaar op de uitzending.

Big Brother-Internetjournaal

Na vanmiddag 14.00 uur is surfen over de Big-Brother-website een totaal andere ervaring, want het Big Brother-Internetjournaal komt eraan! Straks kun je niet alleen al het laatste nieuws bij ons lezen, we brengen het gewoon rechtstreeks naar jullie toe. Ex-bewoner Martin zit nu al bij ons op de redactie en hij geeft vanmiddag het startschot voor een compleet nieuwe, revolutionaire aanpak. Klik vanmiddag op de knop ‘live’, ga lekker voor je computer zitten en laat je meeslepen in de fascinerende wereld van Big Brother. Kun je ook eens kijken hoe het er op onze redactie uitziet. Maar we bruisen nog steeds van de creativiteit en we gaan jullie ook zeker in het land opzoeken! Voor vanmiddag hebben we iets echt spectaculair in petto, wat dacht je van een exclusief interview met hoofdredactrice Hummie van der Tonnekreek van Big Brother? Kijken. Vanmiddag om twee uur zijn we er!

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_218327
Wat een schande dat internet-journaal van Big-Brother Ongeloofelijk wat slecht

Het mooiste is nog dat volgens Veronica de polls op verschillende internet sites aangeven dat of anouk of Cyrille het huis moet verlaten. Het is echt heel spannend hoor werd er door een of ander medewerkstertje gezegd Jullie moeten vooral blijven bellen.
Wat een manipulatie van Veronica de stemmingen op internet zijn toch overduidelijk.

Ik ga maar eens op zoek naar de site die zegt dat Anouk er uit gestemd gaat worden (zeker een door veronica opgericht sitje)

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_218328
oops heb ik mezelf gekwoot ipv ge-edit

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 10 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_218329
quote:
op 11-10-1999 om 02:20 PM schreef Hunter het volgende:
WOOOO, heb ik opeens Hummie levensgroot in beeld. Dat is wel even schrikken.

Helaas geen geluid (moet toch eens die kaart laten maken). Ze lijken het wel gezellig te hebben in die studio. Martin staat er bij als ervaringsdeskundige; de Johan Cruyf van Big Brother!

Verder straat-intervieuws zo te zien

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 10 november 1999 @ 14:24:00 #5
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_218330
[quote]op 11-10-1999 om 02:20 PM schreef Hunter het volgende:
WOOOO, heb ik opeens Hummie levensgroot in beeld. Dat is wel even schrikken.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_218331
op welke stream is dit live journaal?
pi_218332
Wat een slecht programma, zeg! Ik kreeg een acute aanval van plaatsvervangende schaamte. En die Martin is ook werkelijk overal te zien!
pi_218333
Ik hoop dat er hier toch ruimte is om even te zeggen dat ik je vorige plaatje veeeels fijner vond om naar te kijken, Hunter. Ik wilde je bijna mailen om te vragen welke blonde schone er op jouw fotootje te bewonderen was.

Maar om niet te veel over de schreef te gaan met een off-topic opmerking, even waar het hier over gaat: kunnen degenen die wel het BB INternet journaal bekeken hebben nog wat meer observaties, beschrijvingen en meningen plaatsen aub, want ik vroeg me gisteren toen het in de aftiteling van BB werd aangekondigd al af wat dat van VOO met Martin zou worden. Echter ik heb het niet kunnen volgen. (Beetje FOK!forum lezen tussen de werkzaamheden door kan wel, maar de VOO BB-site bezoeken gaat me te ver tijdens werktijd). Alvast bedankt

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

Admin woensdag 10 november 1999 @ 14:43:00 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_218334
Waar was dit te bekijken als ik vragen mag. Ik ben de laatste tijd teveel bezig met de site en het bijhouden van het forum en zo om me nog veel met BB bezig te houden helaas

Ow ja, dat vorige plaatje van Hunter was uiteraard Peta Wilson aka Nikita

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_218335
Om 13.40 was er op die stream de generale repetitie te zien van het internet journaal. Iemand anders dat ook gezien??

Bij die repetitie zat dat vrouwke dat die stem-sites bekeek te vertellen dat bij de twee sites die ze bekeek cyrille bovenaan stond om te vertrekken. Letterlijk zei ze iets als "het is al wel duidelijk wie er morgen uit gaat: cyrille".

Bij de echte uitzending is dat ineens veranderd en vertelt ze dat volgens de ene site anouk eruit ligt en volgens een andere site cyrille.

Blijkbaar waren ze bij VOO bang dat er niet meer naar de 0900-$$$$ lijn gebeld zou worden als dit bekend werd

woensdag 10 november 1999 @ 14:46:00 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_218336
Waar een professionele omroep amteuristisch in kan zijn. Een huppelkutje die samen met Loser Martin een amateuristisch geredigeerd en geregisseerd flutfilmpje op Internet gooit. Ik heb wel ff op zitten letten, en mijn vermoeden werd bevestigd: er zitten daar de hele dag mensen betaald naar andere BB sites te kijken, en inderdaad FOK! wordt p de voet gevolgd. Uiteindelijk een uitzending van 25 minuten waar slechts een nieuwsfeit uit naar voren kwam:

Maurice heeft zijn enkel verstuikt.....

Tja, daar word ik helemaal stil van, en ga nu even bij zitten komen in een stil hoekje, want dit nieuws is moeilijk te verwerken.....
Deze uitzending heeft het legioen der schapenhouders weer eens in diskrediet gebracht want al met al is er vandaag spontaan een nieuw spreekwoord ontstaan:

quote:
Veel Geblaat, en Geen Scheermes...

Er werd door Hummie erg denigrerend over Internet gedaan, maar ik hoop dat zij op een dag beseft dat Big Brother alleen nog leeft dankzij het Internet. Zonder Internet was het projekt allang doodgebloed door gebrek aan belangstelling. De hype die namelijk rond BB is ontstaan wordt louter een alleen gevoed door de Internetgebruikers.

Tevens wil Veronica vragen om voortaan een close-up van Hummie vooraf te laten gaan door een waarschuwing......
En dan krijgen we dit elke dag, en kunnen we dus in weerwil van Hummie elke dag een leuke topic over het BB-journaal vullen !

------------------
Nico Wat is je toetsenbord Flexibel !

[Dit bericht is gewijzigd door buzzer (Datum 10 November 1999).]

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_218337
Gatverdemmepielekes, 'k heb het gemist
Ik ben online
pi_218338
Het journaal was te zien op

mms://195.241.8.141/BB-Journaal

Dit is een vijfde stream die elke dag kennelijk slechts tijdelijk toegankelijk is. Inloggen kan via de flash-site onder broadcast

En deze link is speciaal voor Jay-bee (om de pijn van de aanblik van mijn transformatie wat te verzachten):
http://www.geocities.com/TelevisionCity/Set/5394/PETA3.html

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 10 November 1999).]

pi_218339
quote:
op 11-10-1999 om 03:03 PM schreef Hunter het volgende:
Het journaal was te zien op

mms://195.241.8.141/BB-Journaal

Dit is een vijfde stream die elke dag kennelijk slechts tijdelijk toegankelijk is. Inloggen kan via de flash-site onder broadcast

Niet kunnen zien(nachtdienst dus nog slapen)
Maar ook niet veel gemist lees ik zo

En Hunter...........
Ik kon die link ook wel waarderen

En deze link is speciaal voor Jay-bee (om de pijn van de aanblik van mijn transformatie wat te verzachten):
http://www.geocities.com/TelevisionCity/Set/5394/PETA3.html

Lucky 13
pi_218340
[quote]op 11-10-1999 om 02:46 PM schreef buzzer het volgende:

Er werd door Hummie erg denigrerend over Internet gedaan, maar ik hoop dat zij op een dag beseft dat Big Brother alleen nog leeft dankzij het Internet. Zonder Internet was het projekt allang doodgebloed door gebrek aan belangstelling. De hype die namelijk rond BB is ontstaan wordt louter een alleen gevoed door de Internetgebruikers.

Ja Buzzer, daar zou je wel eens heel erg gelijk in kunnen hebben. De uitzendingen op tv worden al saaier en saaier. Ik kijk nog wel, maar voor de late uitzendingen blijf ik toch echt niet meer op. En ook gaat de telefoon niet langer op het antwoordapparaat.
Groet van de Buur

pi_218341
Heeft er vandaag nog iemand gekeken? Ik was het zelf vergeten. Vertelden ze nog wat nieuws of is het de moeite niet waard?
  donderdag 11 november 1999 @ 17:25:00 #17
374 beelzebub
master of disaster
pi_218342
Wue is Peta Wilson en waar is ze van???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')