Alle eettentjes in het uitgaansgebied hierquote:Op donderdag 3 juli 2008 02:55 schreef JanPiraat het volgende:
Hey gasten wat is er snachts om 3 uur nog open en bezorgt eten aan huis weet iemand iets ??
quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alle eettentjes in het uitgaansgebied hiershalom enzo
We leven hier in Nederland niet de VS.quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:55 schreef JanPiraat het volgende:
Hey gasten wat is er snachts om 3 uur nog open en bezorgt eten aan huis weet iemand iets ??
Nu heeft het topique nog meer qualiteit gekregen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:24 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
asshole![]()
wat doet ze nu verkeerd dan, ze opent alleen kwaliteitstopics
Jaloers dat zij meer aandacht krijgt dan hij.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:24 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
asshole![]()
wat doet ze nu verkeerd dan, ze opent alleen kwaliteitstopics
bedoel je jij?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jaloers dat zij meer aandacht krijgt dan hij.
dat is de kont van hoi_piepeloiquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:37 schreef PainDivine het volgende:
ontkracht het eens
Met een hippe oma onderbroek?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:38 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
dat is de kont van hoi_piepeloi![]()
serieus
dat heb ik niet maar ze zei 't me laatst duss...quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:41 schreef PainDivine het volgende:
proof?
Nee hij, die blauwequote:Op donderdag 3 juli 2008 12:36 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
bedoel je jij?
nou nee![]()
't is trouwens wel de prachtigste kont ooit![]()
maar wie zegt dat ie van breathtaking is
als ik je vertel dat de lucht paars is, dan is het toch ook mogelijk dat ik lieg?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:45 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
dat heb ik niet maar ze zei 't me laatst duss...
ja klopt maar ze zei 't heel serieusquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:47 schreef PainDivine het volgende:
[..]
als ik je vertel dat de lucht paars is, dan is het toch ook mogelijk dat ik lieg?
maar als ik heeeeel serieus zeg dat de lucht paars is.....quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:50 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ja klopt maar ze zei 't heel serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |