quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:00 schreef McFearless het volgende:
Ga zelf aan de gang, luie kutmongool.
1: nouw bij ons niet gekoeld ( zoetermeer ) schijt hitte met van die dikke vette wijfen getverquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:06 schreef mschol het volgende:
klacht 1 is ongegrond, je bent zelf gewoon te lui de geldende regelementen te lezen..
daarnaast heb ik vanmiddag in een heerlijk gekoelde randstadrail gezeten
klacht 3: lopen is kennelijk te vermoeiend?
Wat ben jij voor luie kankerbreezah? Ga slapen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:07 schreef hipy123 het volgende:
[..]
1: nouw bij ons niet gekoeld ( zoetermeer ) schijt hitte met van die dikke vette wijfen getver
3: nouw zonder fiets ok maar ga niet 2 trappen op met die fiets in deze hitte :p
Ja, sorry, je heb gelijk. Zoals jij je avontuurtje beschrijf was het inderdaad een makkelijke oplossing.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:12 schreef hipy123 het volgende:
ik ben niet lui! doe het gewoon op de makkelijke manier , hoewel die niet altijd beter is
of je rot ff op met je kut opmerkingen....quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, sorry, je heb gelijk. Zoals jij je avontuurtje beschrijf was het inderdaad een makkelijke oplossing.
No0b.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:35 schreef Salvad0R het volgende:
Die randstadfail is vast niet de enige fietsenmaker in je stad.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:51 schreef PretKroket het volgende:
maak je fiets zelf even, luie bultrug
Slapjanus, die buig je zelf gewoon even terug toch? Ja, zo, met je blote handjesquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:53 schreef hipy123 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
niemand schijnt hier te lezen....
Voorvork = krom , kan ik niet zelf repareren en gaat me waarschijnlijk +50 euro kosten
WTF ben jij voor mongooltje? Het is vrij simpel. PretKroket heeft het je al uitgelegd. Waarom doe je net alsof je fiets aan puin is? Half uurtje werk, simpel zat.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:00 schreef hipy123 het volgende:
nouw je zou rond je frame een touw kunnen doen en dan met een ijzeren staaf draaien net zolang tot ie recht staat maaaaar meeste touw/lijn is elastish dus schiet niet veel op en tis erg arbeids intensief + dat ik het nog nooit gedaan heb
Terugbuigen en dan binnenkort naar de tandarts voor stifttanden omdat tijdens het rijden de voorvork afgebroken is en je met je bek op het asfalt geklapt bent.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:55 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Slapjanus, die buig je zelf gewoon even terug toch? Ja, zo, met je blote handjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |