Iedereen wordt in de uitzendingen en in de berichtgevingen van de BB site, afwisselend in een "kwaad daglicht " gesteld
Behalve....Willem....Karin en Maurice
Goh, wie zouden er nu bij de "laatste drie "zitten???
Bart : ?
Ruud : XTC ?
Anouk : ?
Cerille : ?
Ik geloof dat ze het helemaal niet erg vind dat hij zo zit te lullen, dit is voor haar het teken dat hij alleen maar lult en niets daadwerkelijk doet(alhoewel als C erin blijft?) Zijn testosteron knalt bijna tegen het plafond en zijn vriendin vind het heerlijk om hem eens zo te zien pijn lijden.
quote:
op 11-10-1999 om 11:22 AM schreef Quenda het volgende:
Mijn bescheiden mening is al een aantal weken als volgt:Iedereen wordt in de uitzendingen en in de berichtgevingen van de BB site, afwisselend in een "kwaad daglicht " gesteld
Behalve....Willem....Karin en Maurice
Goh, wie zouden er nu bij de "laatste drie "zitten???
Precies, Quenda. Jammer dat veel van de posters hier dat niet merken en precies napraten/-oordelen wat VOO die week of dag ons 'toespeelt' (of althans probeert).
quote:
op 11-10-1999 om 11:37 AM schreef Moor het volgende:
Precies, Quenda. Jammer dat veel van de posters hier dat niet merken en precies napraten/-oordelen wat VOO die week of dag ons 'toespeelt' (of althans probeert).
Volgens mij blijven over:
Willem
Ruud
en Bart of Anouk
quote:
op 11-10-1999 om 11:37 AM schreef Moor het volgende:
Hier op FOK zijn nog vrij veel mensen (naar verhouding) die dit wel zien, maar onder het publiek dat alleen de tv-uitzendingen ziet is het echt erg. Bij de mensen in mijn omgeving probeer ik telkens te nuanceren wat zij krijgen voorgeschoteld met wat ik op de streams zie, maar helaas lukt dat niet altijd en kan ik niet heel Nederland bereiken.
Groetjes, Toxygen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |