abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 1999 @ 11:18:00 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_218314
Heb net een stukje gelezen op de 'officiele' site van BB. Gisteravond hebben de bewoners het over vreemdgaan gehad. Hierbij heeft Ruud de deur wagenwijd opengezet voor Cyrille. Ruud: 'Als er 10 man in de kroeg staan en er komt een stel lekkere wijven binnen, dan gaat 9 van de 10 vreemd.'
'Als je met je vrouw naar bed gaat is dat liefde. Als je vreemdgaat is dat puur geiligheid. Gewoon ff lekker klaarkomen....'
Hoe Ruudser kan Ruud worden?
Cyrille kon zich goed vinden in deze stelling. Anouk wond zich alleen maar op over dit onderwerp. Ruuds reactie:' Maar jij bent ook nog maar een jong poppetje.'
Volgens mij loopt de vriendin van Ruud en Bibi straks met een complex rond van hier tot Almere (en geloof me, da's best nog wel een eind)
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 10 november 1999 @ 11:22:00 #2
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_218315
Mijn bescheiden mening is al een aantal weken als volgt:

Iedereen wordt in de uitzendingen en in de berichtgevingen van de BB site, afwisselend in een "kwaad daglicht " gesteld

Behalve....Willem....Karin en Maurice

Goh, wie zouden er nu bij de "laatste drie "zitten???

pi_218316
Ik heb ook vol verbazing naar dit onderwerp gekeken op die site. Het is me al vaker opgevallen dat die vent alleen zijn ..... achternaloopt. Ik zou het wel weten als ik zijn vriendin was, dumpen die hap!
pi_218317
Even opsomming van negatieve dingen graag :

Bart : ?

Ruud : XTC ?

Anouk : ?

Cerille : ?

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  woensdag 10 november 1999 @ 11:33:00 #5
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_218318
Ruud wordt naar mijn idee precies zo neergezet als hij is. Wat ik sneu voor hem vind is dat hij sinds hij daar zit aan niets anders meer kan denken dan aan sex. Wellicht heeft hij het ook nog ergens anders over, maar ik zit niet de hele dag naar de streams te kijken, dus dat gaat voor mij verloren. En bij VOO vinden ze het overige dan ook niet interessant genoeg, want je krijgt het niet te zien. Begrijp me niet verkeerd; ik kan erg om Ruud lachen, maar hij gaat helaas niet winnen op deze manier.
pi_218319
Ik denk dat de vriendin van Ruud al heel wat gewend is. Als het zo is dat Ruud al een tijd meegaat met de tour de france dan denk ik dat hij daar zich ook niet al te netjes gedraagd want daar is het achter de schermen ook een vage zooi. Dus hij is volgens mij al een paar keer schoorvoetend bij zijn vrouwtje aangekomen en met het schaamrood op zijn wangetjes heeft hij zijn verhaal gedaan.

Ik geloof dat ze het helemaal niet erg vind dat hij zo zit te lullen, dit is voor haar het teken dat hij alleen maar lult en niets daadwerkelijk doet(alhoewel als C erin blijft?) Zijn testosteron knalt bijna tegen het plafond en zijn vriendin vind het heerlijk om hem eens zo te zien pijn lijden.

Quia Unitarii Amicitia Sodales Tenemur, Q.U.A.S.T. !!
pi_218320
quote:
op 11-10-1999 om 11:22 AM schreef Quenda het volgende:
Mijn bescheiden mening is al een aantal weken als volgt:

Iedereen wordt in de uitzendingen en in de berichtgevingen van de BB site, afwisselend in een "kwaad daglicht " gesteld

Behalve....Willem....Karin en Maurice

Goh, wie zouden er nu bij de "laatste drie "zitten???

Precies, Quenda. Jammer dat veel van de posters hier dat niet merken en precies napraten/-oordelen wat VOO die week of dag ons 'toespeelt' (of althans probeert).

woensdag 10 november 1999 @ 11:41:00 #8
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_218321
quote:
op 11-10-1999 om 11:37 AM schreef Moor het volgende:
Precies, Quenda. Jammer dat veel van de posters hier dat niet merken en precies napraten/-oordelen wat VOO die week of dag ons 'toespeelt' (of althans probeert).

Ach ja, we hebben in ieder geval weer iets om over te praten. En wat de opmerking van Quenda betreft, helemaal juist.
pi_218322
Willem blijft zeker bij de laatste 3 over, maar over K en M ben ik niet zo zeker, ik vind dat M een beetje afstandelijk doet tegenover de andere mannen en aangezien die in de meerderheid zijn (na donderdag)zullen die een goede kans hebben om hem eruit te gooien. Daarnaast zal B zijn lobby gaan gebruiken bij de heren om K eruit te zetten, dat nog vanwege die oude vete over Sabine.
En de overige nieuwe meid zal ook op K gaan stemmen, omdat zij afstandelijk doet tegenover de nieuwe meisjes, de reden daarvoor heeft K ook al aangegeven, ze wil zich niet meer binden aan iemand en daarna gekwetst worden als die het huis uitgaat.

Volgens mij blijven over:

Willem
Ruud
en Bart of Anouk

Quia Unitarii Amicitia Sodales Tenemur, Q.U.A.S.T. !!
pi_218323
quote:
op 11-10-1999 om 11:37 AM schreef Moor het volgende:

Hier op FOK zijn nog vrij veel mensen (naar verhouding) die dit wel zien, maar onder het publiek dat alleen de tv-uitzendingen ziet is het echt erg. Bij de mensen in mijn omgeving probeer ik telkens te nuanceren wat zij krijgen voorgeschoteld met wat ik op de streams zie, maar helaas lukt dat niet altijd en kan ik niet heel Nederland bereiken.

pi_218324
Mee eens, Karin word neergezet als het lieve moedertje, Willem als de aardige jongen die alles voor iedereen doet zeg maar de vader.
En wat Maurice betreft...als je naar de tv kijkt vind ik komt hij nauwelijks in beeld/ aan bod.
  woensdag 10 november 1999 @ 12:14:00 #12
571 Toxygen
Niet zo heel giftig...
pi_218325
Ik ben het helemaal eens met Jesper: je ziet gewoon veel te weinig van Maurice op tv (streams volg ik niet), dus ik vind het heel moeilijk om me een goed beeld van hem te volgen. Hij komt nu wel iets meer aan bod dan in het begin, want toen vond ik hem echt heel nietszeggend. Hij lijkt me wel een relaxte gozer. Ik moest onwijs lachen om een recent gesprekje met Ruud, waarbij Maurice echt ongegeneerd breeduit zat te gapen en het gesprek liep voor geen meter.
Misschien houdt hij zich wel gewoon heel rustig? Of misschien IS hij dat gewoon?
Correct me if I am wrong, want zoals ik al zei, ik volg de streams niet...

Groetjes, Toxygen

Ok, here goes nothing!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')