Het is erger als ze aandacht willenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:32 schreef Leedie het volgende:
yep, aandachtstrekkers... want als je ze dan vraagt of alles wel in orde is krijg je het volgende gesprek:
- hey
* hoi
- alles goed?
*ja
- zeker weten
*ja...
-nou, volgens mij is er wel iets
*is niks!
-echt niet?
*nee
-oke, ga ik weer.. doei!
*ja hoor, ga maar weer
enz enz enz haha (heb ooit een klasgenootje gehad die zo was, zwaar vermoeiend. Zag haar laatst lopen maar volgens mij is ze nog steeds zo als ik het zo zag)
Je doet het ook verkeerd. Je moet eerst rapport bouwen en laten zien dat je het van haar point of view begrijpt, daarna geef je een (liefst verzonnen) verhaal van ongeveer hetzelfde kaliber zodat ze een us-against-the-world stance aanneemt en dan kan je haar neuken. Voorbeeld, je begint door haar aan te spreken op een vage manier. Het maakt niet uit of het fout is. Bold is de FOK!er die misbruik maakt van haar moment van zwakte, zoals het hoort:quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:32 schreef Leedie het volgende:
yep, aandachtstrekkers... want als je ze dan vraagt of alles wel in orde is krijg je het volgende gesprek:
- hey
* hoi
- alles goed?
*ja
- zeker weten
*ja...
*is niks!
-echt niet?
*nee
-oke, ga ik weer.. doei!
*ja hoor, ga maar weer
enz enz enz haha (heb ooit een klasgenootje gehad die zo was, zwaar vermoeiend. Zag haar laatst lopen maar volgens mij is ze nog steeds zo als ik het zo zag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
vragen of er wat isquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:32 schreef Leedie het volgende:
- hey
* hoi
- alles goed?
*ja
- zeker weten
*ja...
*is niks!
-echt niet?
*nee
-oke, ga ik weer.. doei!
*ja hoor, ga maar weer
Daarom moet je ook antwoorden met alleen "ja goed" en niet vragen hoe het met hun is. Les 1 van msn.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is erger als ze aandacht willen
* Hoi
-hoi
* alles goed
- ja met jou
* nou niet echt
en dan willen ze weer dat je vraagt, oH Ma@® wAt iSz dUr d@nn???
Die moeten dood
heb grootste gedeelte quote even weggehaald maar eeh... zelf als ik een vent was zou ik nog niets met dat vroegere klasgenootje van me willen doenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:42 schreef Armoed het volgende:
[..]
Je doet het ook verkeerd. Je moet eerst rapport bouwen en laten zien dat je het van haar point of view begrijpt, daarna geef je een (liefst verzonnen) verhaal van ongeveer hetzelfde kaliber zodat ze een us-against-the-world stance aanneemt en dan kan je haar neuken. Voorbeeld, je begint door haar aan te spreken op een vage manier. Het maakt niet uit of het fout is. Bold is de FOK!er die misbruik maakt van haar moment van zwakte, zoals het hoort:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij knapt ze niet op als TS liefdevol de woorden "Breng me bier hoer" uit zijn mond laat schallen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:29 schreef Metalfrost het volgende:
Ze heeft pijn, zie je dat nietSpreek haar aan, zoals het een echte heer betaamt! Troost haar met de woorden waarmee jijzelf getroost zou willen worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |