Koning Droeftoeterquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:14 schreef reetveter het volgende:
Waren dus echt veel mensen die die droeftoeter hebben gezien
Ik heb net een deel ervan gevondenquote:
Kijk het maar eens terug, deze was geniaalquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:31 schreef zagevent het volgende:
Sowiezo. Mensen die nog naar MTV programma's als Made en Sweet Sixteen kijken.
hee, tis sowiesoquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:31 schreef zagevent het volgende:
Zulke programma's zijn goed voor je lachspierenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:31 schreef zagevent het volgende:
Sowiesoquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:40 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Zulke programma's zijn goed voor je lachspieren.
Ja kloptquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:07 schreef Frankvbr het volgende:
als je goed kijkt zie je hem later nog een keer stiekem ruiken aan het haar van een of ander wijf.. vage kerel
Jij bent gewoon stiekem zoals Brandin en je koffer heet ook Figarooooooooooooo.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:14 schreef Fakkan het volgende:
Die gast is te lijp gewoon. Zo een gast moet ik ook in mijn vriendenkring hebben.
Figaro of ietsquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
Zn koffer had toch een naam? Ik vond zn filmcollectie wel tof though
Ziek inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:28 schreef reetveter het volgende:
Oja, en dat die aan het haar wou ruiken, en nog een keer
Toen zag die der trouwens woest gay uit na het bezoekje aan de kapperquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:19 schreef RacerDKB het volgende:
Ohja en dat na de credits, die blooper, dat ie in NY die limo opendoet maar ze kop stoot
Nee dat snorretje dat ie eerst had was niet gay ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Toen zag die der trouwens woest gay uit na het bezoekje aan de kapper.
Is gewoon niet nodigquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:24 schreef Beach het volgende:
Jullie kunnen wel lekker afzeiken, maar jullie keyboardwarriors zouden het waarschijnlijk niet eens durven om mee te doen aan zoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |