abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 juli 2008 @ 20:52:38 #226
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_60231949
quote:
Op zondag 20 juli 2008 15:22 schreef DreamAway het volgende:
en, en, en... hoe was Extrema Outdoor? Boys Noize gezien? SHM gezien?
Volgens mij heb ik SHM wel gezien , maar wat een belachelijk gaaf feest was het zeg
Regen was er wel, maar er waren een soort koepels waar je onder kon staan, erg goed.
Biertje kostte 2,40 maar er werd niet minder om gedronken.
Enorm gave tracks gehoord (LakeSide ) bijzonder veel mooie vrouwen gezien, heerlijke sfeer en lekker vervelend gedaan

Kortom: volgend jaar op zeker weer

edit: en tomaz tegen komen op het eind was natuurlijk ook wel dankbaar
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zondag 20 juli 2008 @ 21:33:58 #227
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_60232864
quote:
Op zondag 20 juli 2008 18:38 schreef hp22 het volgende:

[..]

Ik las dat iemand ze waardeloos vond op Extrema en ik geloof dat het in de Panama nou ook niet erg spectaculair was. Ik was er niet bij dus ben benieuwd naar de reactie van ome Beat
quote:
Op zondag 20 juli 2008 18:51 schreef DreamAway het volgende:

[..]

2 vrienden van me zijn ook geweest, naar Panama dan. Was daar niet echt beter, SWH waren er pas rond 2 uur en weinig enthousiast publiek.. jammer hoor!
Het was zeer matig zeg


Zo, anders viel de zweedse hauws mafioso even tegen in de Panama. Dikke locatie(uiteraard), top pubkliek en "schaamteloos DJ's" warmde de zaal goed op. De opwarming was wel wat aan de langdurige kant, ze spinde nog even faxingberlin maar dan nog na dik 2uur.

Publiek werd helemaal hysterisch toen de swedish house mafia opkwam en ik had er goed veel zin in ook zeg! Nou, ze draaide in dat uur en een kwartier dat ik het uit heb weten te houden GEEN 1 dikke plaat. Wat een trieste bende zeg, veel te funky / jaren 80 vocals . Onbegrijpelijk gezien de producties die ze afleveren waaronder de laatste hit van Angello & Ingrosso "555". Ik ben dus afgetaaid na 1u15m en lag lekker om 4uur weer in bed. Voor een entree van 22,50 vond ik het niet echt best.

[ Bericht 8% gewijzigd door jackson op 20-07-2008 21:41:54 ]
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 20 juli 2008 @ 21:35:18 #228
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_60232901
quote:
Op zondag 20 juli 2008 19:51 schreef hp22 het volgende:
Deadmau5 essential mix:
[..]

Ik word al misselijk als ik er aan denk
Ik neem dit stuk kaas wel even tot me, ben em nu aan het kopen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 20 juli 2008 @ 21:40:56 #229
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_60233031
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:33 schreef jackson het volgende:

[..]


[..]

Het was zeer matig zeg


Zo, anders viel de zweedse hauws mafioso even tegen in de Panama. Dikke locatie(uiteraard), top pubkliek en "schaamteloos DJ's" warmde de zaal goed op. De opwarming was wel wat aan de langdurige kant, ze spinde nog even dash berlin maar dan nog na dik 2uur.

Publiek werd helemaal hysterisch toen de swedish house mafia opkwam en ik had er goed veel zin in ook zeg! Nou, ze draaide in dat uur en een kwartier dat ik het uit heb weten te houden GEEN 1 dikke plaat. Wat een trieste bende zeg, veel te funky / jaren 80 vocals . Onbegrijpelijk gezien de producties die ze afleveren waaronder de laatste hit van Angello & Ingrosso "555". Ik ben dus afgetaaid na 1u15m en lag lekker om 4uur weer in bed. Voor een entree van 22,50 vond ik het niet echt best.
Volgende keer dan maar gewoon naar Extrema zelf?

kippevel rond een minuutje of 2
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zondag 20 juli 2008 @ 21:43:46 #230
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_60233099
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:40 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Volgende keer dan maar gewoon naar Extrema zelf?

kippevel rond een minuutje of 2
Wellicht, maar dan ook graag gewoon dikke house platen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 20 juli 2008 @ 21:49:35 #231
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_60233233
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:43 schreef jackson het volgende:

[..]

Wellicht, maar dan ook graag gewoon dikke house platen
Beetje slecht voorbeeld idd , dikke houseplaten waren er op zeker en niet te weinig ook
Ach, als je genoeg pils drinkt en je loopt de boel lekker te terroriseren, dan maakt het ook niet zoveel uit wat er gedraaid wordt eigenlijk. Misschien kan Tomaz een beter beeld geven van de gedraaide muziek aldaar

beter voorbeeld?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_60234193
g*dverd*mme wat maakt die richard durand toch altijd maar goede remixes

heb nu al te vaak zijn remix van "in and out of love" opgezet het klinkt gewoon te heerlijk steeds weer aan die volumeknop draaien zodra die diepe bas komt.... lekker hard zetten
pi_60234521
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:40 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Volgende keer dan maar gewoon naar Extrema zelf?

kippevel rond een minuutje of 2
Is het de bedoeling dat iedereen stil staat?
  maandag 21 juli 2008 @ 00:16:51 #235
16743 hp22
Bagger.
pi_60236166
Kijk nu een stukje van Moby op de love parade, erg vet zeg! Minimal, house, electro alles komt langs, en zelfs de ferry corsten mix van why does my heart feel so bad . En dan afsluiten met Thousand

[ Bericht 5% gewijzigd door hp22 op 21-07-2008 00:36:01 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 21 juli 2008 @ 09:01:56 #236
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_60238614
quote:
Op maandag 21 juli 2008 00:16 schreef hp22 het volgende:
Kijk nu een stukje van Moby op de love parade, erg vet zeg! Minimal, house, electro alles komt langs, en zelfs de ferry corsten mix van why does my heart feel so bad . En dan afsluiten met Thousand
Ik heb nog hard zitten twijfelen om naar Moby te gaan gisteren, niet gedaan mede door het toch matige weer. Wel exclusief moby in DJ vorm in Nederland
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_60242264
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:52 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

... en lekker vervelend gedaan

Kortom: volgend jaar op zeker weer

edit: en tomaz tegen komen op het eind was natuurlijk ook wel dankbaar
Whehe, wat was jij vervelend idd Arme vrouwen...

Goeie feestje zeg! SHM begon matig en ben na een half uur richting Eric de Man gegaan, die zijn naam meer dan eer aandeed! Ik kwam binnen met Hardwell, geniale set en helemaal los met z'n allen. Daarna klein stukje Hitmeister D gedaan om vervolgens uit te komen bij Freak Le Chic, erg toffe set en goeie hamburgers vlakbij!

Daarna dus half uurtje SHM en Eric de Man. Volgens mij daarna Ricky Rivaro, maar vanaf dat moment moest ik me melden en is 't eigenlijk een zwart gat Geen idee waar ik heb afgesloten dus Maar 't was een mooi feestje!
  maandag 21 juli 2008 @ 13:11:49 #238
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_60243424
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:20 schreef Tomaz het volgende:

[..]
en ben na een half uur richting Eric de Man gegaan, die zijn naam meer dan eer aandeed!
Nicolette van Spuiten & Slikken nog zien staan?
Was echt tof om te zien gisteravond, ze waren ook nog bij Sensation White en Dance Valley!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 21 juli 2008 @ 13:39:50 #239
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_60244070
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:11 schreef DreamAway het volgende:

[..]

Nicolette van Spuiten & Slikken nog zien staan?
Was echt tof om te zien gisteravond, ze waren ook nog bij Sensation White en Dance Valley!
Ja was lachen... Ik dacht nog van: "hey een dik feest", toen bleek het spuiten en slikken te zijn. Ze mixte een plaatje in, althans... daar moest het op lijken geloof ik . Stukje sensation had ik ook nog gezien, best geinig.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 21 juli 2008 @ 13:50:16 #240
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_60244314
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:39 schreef jackson het volgende:

[..]

Ja was lachen... Ik dacht nog van: "hey een dik feest", toen bleek het spuiten en slikken te zijn. Ze mixte een plaatje in, althans... daar moest het op lijken geloof ik . Stukje sensation had ik ook nog gezien, best geinig.
idd, ze deed de volume knop omhoog
was allemaal erg leuk om te zien, en die ehbo medewerkers waren ook tof trouwens! petje af voor die mensen.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 21 juli 2008 @ 18:23:49 #241
105311 Xantra
Cinematographer
pi_60249302
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:50 schreef DreamAway het volgende:

[..]

en die ehbo medewerkers waren ook tof trouwens! petje af voor die mensen.
Popi lui, zo van: kijk ons eens vooruitstrevend zijn, wij vinden het hartstikke leuk dat mensen slikken en tof doen bij ons, want ja wij zijn nou eenmaal toffe mensen...

Ik hoop dat iemand ze de eerstvolgende keer helemaal onderkotst, hebben ze verdiend na dit optreden in spuiten & slikken.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  maandag 21 juli 2008 @ 20:52:06 #242
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_60252805
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:23 schreef Xantra het volgende:

[..]

Popi lui, zo van: kijk ons eens vooruitstrevend zijn, wij vinden het hartstikke leuk dat mensen slikken en tof doen bij ons, want ja wij zijn nou eenmaal toffe mensen...

Ik hoop dat iemand ze de eerstvolgende keer helemaal onderkotst, hebben ze verdiend na dit optreden in spuiten & slikken.
Das echt gelul. Je kunt beter een lage drempel hebben bij de EHBO en het idee geven dat je welkom bent, dan dat mensen er niet heen durven en ergens in een hoekje stikken in hun eigen kots. Mensen gebruiken toch wel drugs...en ze moedigden het niet aan, anders hadden ze ook niet gezegd dat nuchtere mensen ook gewoon naar binnen mogen lopen. Beetje respectloos, die EHBO-ers hebben genoeg mensen goed geholpen.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 21 juli 2008 @ 23:27:08 #243
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_60256672
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:20 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Whehe, wat was jij vervelend idd Arme vrouwen...

Goeie feestje zeg! SHM begon matig en ben na een half uur richting Eric de Man gegaan, die zijn naam meer dan eer aandeed! Ik kwam binnen met Hardwell, geniale set en helemaal los met z'n allen. Daarna klein stukje Hitmeister D gedaan om vervolgens uit te komen bij Freak Le Chic, erg toffe set en goeie hamburgers vlakbij!

Daarna dus half uurtje SHM en Eric de Man. Volgens mij daarna Ricky Rivaro, maar vanaf dat moment moest ik me melden en is 't eigenlijk een zwart gat Geen idee waar ik heb afgesloten dus Maar 't was een mooi feestje!


Volgens mij ben je op het laatst toen we mekaar tegen kwamen alleen maar bij de Royal Dutch geweest, samen met die arme vrouwen

Eric de Man, wat een gast is dat Hij lijkt op Fat Basterd en draaid als een beest
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  maandag 21 juli 2008 @ 23:28:57 #244
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_60256720
Ow, en ik ben het eensch met post van de dame boven me. Lijkt me wel genieten om mee te werken, al die gasten te vaag zijn, maar heb er echt respect voor!
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_60258973
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:27 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]



Volgens mij ben je op het laatst toen we mekaar tegen kwamen alleen maar bij de Royal Dutch geweest, samen met die arme vrouwen
Feit blijft dat ik niet irritant deed
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:52:25 #246
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_60261819
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:23 schreef Xantra het volgende:

[..]

Popi lui, zo van: kijk ons eens vooruitstrevend zijn, wij vinden het hartstikke leuk dat mensen slikken en tof doen bij ons, want ja wij zijn nou eenmaal toffe mensen...

Ik hoop dat iemand ze de eerstvolgende keer helemaal onderkotst, hebben ze verdiend na dit optreden in spuiten & slikken.
Het is goed dat die mensen er zijn vind ik, het mag wat minder popi jopi ben ik met je eens. Het is net als met de directie bij een groot bedrijf, daar mag je best goed mee omgaan maar het moet niet TE laagdrempelig worden. Dit gevoel heb ik ook een beetje met die EHBO lui, daar moet je eigenlijk niet heen willen lijkt me?

Nogmaals, ideaal dat die mensen er zijn!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:05:59 #247
105311 Xantra
Cinematographer
pi_60263459


[ Bericht 100% gewijzigd door Xantra op 22-07-2008 13:37:13 ]
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:05:59 #248
105311 Xantra
Cinematographer
pi_60263460
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:52 schreef DreamAway het volgende:

[..]

Das echt gelul. Je kunt beter een lage drempel hebben bij de EHBO en het idee geven dat je welkom bent, dan dat mensen er niet heen durven en ergens in een hoekje stikken in hun eigen kots. Mensen gebruiken toch wel drugs...en ze moedigden het niet aan, anders hadden ze ook niet gezegd dat nuchtere mensen ook gewoon naar binnen mogen lopen. Beetje respectloos, die EHBO-ers hebben genoeg mensen goed geholpen.
zucht, zeg ik dat die mensen geen goed werk doen? volgens mij niet!

Zeg alleen dat die lui veels te popi doen
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:51:01 #249
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_60264580
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:05 schreef Xantra het volgende:

[..]

zucht, zeg ik dat die mensen geen goed werk doen? volgens mij niet!

Zeg alleen dat die lui veels te popi doen
maar je zegt er wel bij dat je ze graag ondergekotst zou willen zien. Dat versta ik niet echt onder waardering.

anyway, hp22 is heute jarig!! gefeliciteeeerd!!!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:36:10 #250
105311 Xantra
Cinematographer
pi_60267404
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:52 schreef jackson het volgende:

[..]

Het is net als met de directie bij een groot bedrijf, daar mag je best goed mee omgaan maar het moet niet TE laagdrempelig worden. Dit gevoel heb ik ook een beetje met die EHBO lui, daar moet je eigenlijk niet heen willen lijkt me?

Nogmaals, ideaal dat die mensen er zijn!
zo is het ja!
zo bedoelde ik het ook, maar verwoordde het slecht
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')