Ik woon in een soort apartementencomplex en iedereen op eerste verdieping en hoger (ik woon op de 4e) heeft hier een ruim balkon.
Vanmorgen om 8 uur zat ik lekker met een kopje koffie en een bak muesli in
heel weinig kleding achter te laptop te fokken met mijn ontzettend dikke ochtendlul, en had ik zoals gebruikelijk de balkondeur een stuk opengezet om de kamer wat te luchten
![]()
opeens zie ik achter het gordijn een enorme, afschrikwekkende schaduw opdoemen op mijn balkon
![]()
was het de buurvrouw, die zei dat ze zichzelf had buitengesloten op het balkon (wat ook nog eens ontzettend dom is, aangezien de balkondeur een schuifdeur is die aan de buitenkant niet eens een klink heeft om hem te sluiten), die op mijn balkon was geklommen en die graag door mijn huis wilde om weer uit haar benarde situatie te komen.
Na enig aandringen heb ik haar gezegd waar mijn voordeur was en heb ik haar naar buiten laten gaan.
![]()
zelf bleef ik zeer geschrokken achter, met een ODOL die inmiddels tot het formaat van een muis gekrompen was
later op de dag sprak ik de buurvrouw, het bleek dat ze ook voor niet meer naar binnen kon en dat ze 2 uur lang op haar vader had moeten wachten die de reservesleutels kwam brengen
KLACHT 1: Je ODOL wordt verpest door een dikke vrouw
KLACHT 2: Mensen die zo dom zijn om zichzelf buiten te sluiten op een balkon met een deur zonder klink aan de buitenkant