Hier sinds paar uur eindelijk vakantiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
gefeli
Iedereen onderhand vakantie?
Ja, de medische faculteit moet altijd alles anders doenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:16 schreef IrishBastard het volgende:
Herkansing al op 24 juli? Das mooi vlot... Bij ons is alles pas halverwege/eind augustus
Jup, heb jij hem wel gedaan?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Jurriaan ben jij het? Welk vak heb je laten vallen, Early Warning?
Ja, moet alleen opdracht 3 (beleidsplan) nog aan passen en de presentatie houden maar dat moet ik als het goed is wel met een 6je kunnen afsluitenquote:
Ik las in de mail dat we nu ineens toch tot voor de bezemactie eind augustus kunnen inleveren, eerst wilde hij me maar 1 week voorstel geven. Misschien lever ik het toch nog in, we zien wel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, moet alleen opdracht 3 (beleidsplan) nog aan passen en de presentatie houden maar dat moet ik als het goed is wel met een 6je kunnen afsluiten
...en om dat bericht te kunnen lezen, moet je ingelogd zijn denk ik? Dat is dat BlackBoard, toch? Daar kan ik nog weinig mee. Naja, 18 augustus maar meteen in gaan schrijven dus!quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:04 schreef Mikkie het volgende:
Het bericht dat op BB staat meldt dat je je nu kunt inschrijven voor enkel de cursussen. De inschrijving voor werkgroepen start pas na 18 augustus (exacte datum niet bekend). Helaas, anders had ik nu inderdaad ook e.e.a. al vastgelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |