*aansluit*quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
nee, gelukkig niet![]()
maar dat is slechts mijn mening
Ik heb 'em op 3 september, aan de start van het academisch jaar dus. Is ook geen vereiste om aan de studie te mogen beginnen. Enige is dat als je de wiskundetoets niet haalt, je verplicht gedurende 2 of drie (?) maanden op maandag- en donderdagavond een wiskundecursus moet volgen en daarna een her moet doen. Je hebt geloof ik uiteindelijk drie kansen...moet wel lukken dus =) Ik ga mn best doen de toets direct te halen, dan heb ik die avonden tenminste vrijquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Wanneer heb jij die toets dan, Sterre?
Dat is gewoon het basistentamen Wiskunde voor Statistiek inderdaad. Krijg je geen studiepunten voor, maar dat 'vak' moet je wel halen wil je toegang krijgen tot Beschrijvende Statistiek.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:26 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Ik heb 'em op 3 september, aan de start van het academisch jaar dus. Is ook geen vereiste om aan de studie te mogen beginnen. Enige is dat als je de wiskundetoets niet haalt, je verplicht gedurende 2 of drie (?) maanden op maandag- en donderdagavond een wiskundecursus moet volgen en daarna een her moet doen. Je hebt geloof ik uiteindelijk drie kansen...moet wel lukken dus =) Ik ga mn best doen de toets direct te halen, dan heb ik die avonden tenminste vrij
om te beginnen is het een alfa studie...quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:52 schreef m-materazzi het volgende:
Wat is er dan mis met communicatiewetenschappen ?
Als hier zo over alfa's wordt gedacht ben ik in ieder geval dat ik binnenkort zowel een alfa als een beta bachelor op zak hebquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
om te beginnen is het een alfa studie...![]()
maargoed, dat is pedagogiek ook
Bèta's ftw!
Dan zijn we elkaar halverwege tegengekomen! Bon voyage! Dat het jou beter mag bevallen dan mij!quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
na 2 alfa-studies te hebben geprobeerd, ben ik blij dat ik nu een beta doe![]()
Netwerken! Omgaan met oudere jaars die kennen vast wel iemand wiens kamer binnenkort vrijkomt etc.!quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:30 schreef Operc het volgende:
Vast niet het goede topic, maar ach, het is iig Nijmegen.
Na vandaag voor de 5e keer te zijn afgewezen bij een kijkavond (tuurlijk, ze moeten het merendeel afwijzen etc.) heb ik het een beetje gehad. Ik studeer nu ongeveer een jaar in Nijmegen en na van de wachtlijst van de SSHN te zijn afgegooid (had ik me ruim een jaar geleden 2 weken eerder ingeschreven had ik wel een kamer gehad) ben ik nu toch echt dringend opzoek naar een kamer. Moet atm ruim 3 uur per dag reizen, waarvan ongeveer 1,5 uur fietsen en dat schiet gewoon niet op.
Heeft iemand, suggesties, ideeën of tips voor me toevallig?
Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:03 schreef Wheelgunner het volgende:
Even een wijziging voor de OP; Ik heb een nieuwe account, Evil Jur is dus Wheelgunner geworden
Is die niet de hele zomer open? Anders inderdaad nu vast nog wel: op dit moment zijn alle gebouwen ook nog open, net als alle facilitaire diensten (URD: Refter, CultuurCafé etc). Dan zal DSZ ook nog wel open zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:05 schreef Brabander723 het volgende:
Even een vraagje: weet iemand of de Centrale Studentenbalie deze week nog open is? (Heb geen zin om drie kwartier voor niks in de bus te zitten haha)
Goddomme jong! Daar kan je toch wel de website voor checken?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:05 schreef Brabander723 het volgende:
Even een vraagje: weet iemand of de Centrale Studentenbalie deze week nog open is? (Heb geen zin om drie kwartier voor niks in de bus te zitten haha)
Ik had eerst de website gecheckt natuurlijk, alleen daar stond niks over vakantieperiodes enzo, dus ik dacht: ik vraag het ff hier.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goddomme jong! Daar kan je toch wel de website voor checken?
^2quote:
Inderdaad, ik wil mijn bestuursrechtcijfer nu ook wel es een keer, 4 weken mn reetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:25 schreef Faithy het volgende:
waar blijft die Theo met die tentamencijfers![]()
ik vind een dag al langquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil mijn bestuursrechtcijfer nu ook wel es een keer, 4 weken mn reet
Hier sinds paar uur eindelijk vakantiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
gefeli
Iedereen onderhand vakantie?
Ja, de medische faculteit moet altijd alles anders doenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:16 schreef IrishBastard het volgende:
Herkansing al op 24 juli? Das mooi vlot... Bij ons is alles pas halverwege/eind augustus
Jup, heb jij hem wel gedaan?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Jurriaan ben jij het? Welk vak heb je laten vallen, Early Warning?
Ja, moet alleen opdracht 3 (beleidsplan) nog aan passen en de presentatie houden maar dat moet ik als het goed is wel met een 6je kunnen afsluitenquote:
Ik las in de mail dat we nu ineens toch tot voor de bezemactie eind augustus kunnen inleveren, eerst wilde hij me maar 1 week voorstel geven. Misschien lever ik het toch nog in, we zien wel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, moet alleen opdracht 3 (beleidsplan) nog aan passen en de presentatie houden maar dat moet ik als het goed is wel met een 6je kunnen afsluiten
...en om dat bericht te kunnen lezen, moet je ingelogd zijn denk ik? Dat is dat BlackBoard, toch? Daar kan ik nog weinig mee. Naja, 18 augustus maar meteen in gaan schrijven dus!quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:04 schreef Mikkie het volgende:
Het bericht dat op BB staat meldt dat je je nu kunt inschrijven voor enkel de cursussen. De inschrijving voor werkgroepen start pas na 18 augustus (exacte datum niet bekend). Helaas, anders had ik nu inderdaad ook e.e.a. al vastgelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |