Ja, tot half vier uitslapenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nietus, dat college vervalt...
En wanneer loopt jouw curriculum af?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:50 schreef Fliepke het volgende:
Oh wacht er zijn hier meer mensen die informatiekunde doen he. Hoi, hier de enige 8e jaars volgens mij
Dat is een grote puinhoop natuurlijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En wanneer loopt jouw curriculum af?
Yep; ik doe nog HBO maar ik wil als doorstromer volgend jaar Informatiekunde doen. Het schakeljaar dat ik daarvoor moet volgen heb ik in mijn minor-tijd gevolgd. Hupsakeequote:Op zondag 31 augustus 2008 22:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat is een grote puinhoop natuurlijk
Ik wil er nu serieus eens wat aan gaan doen en er eens langzaam een eind aan breien. Tis wel genoeg geweest met studentje spelen.
Doe jij het tegenwoordig ook dan?
Ik begon in 2001 op het MBO en ik klim nu langzaam omhoog. Niet helemaal hetzelfde, maar tochquote:Op maandag 1 september 2008 09:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Collegejaar 2008/2009 en ik ben in 2003 begonnen! En daarvoor had ik ook al vijf jaar gestudeerd! Beat that!
Ik klim al jaren niet meer!quote:Op maandag 1 september 2008 09:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik begon in 2001 op het MBO en ik klim nu langzaam omhoog. Niet helemaal hetzelfde, maar toch
Ja, want je zou maar een paar duffe hoorcolleges missen! De schok, de horror, de kriebels!quote:Op maandag 1 september 2008 09:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Veranderen ze twee dagen geleden mijn hele rooster. Mag nog van geluk spreken dat ik het op tijd zag en me er op kan voorbereiden. Denk dat er vandaag weinig mensen op komen dagen
.
Ik volg WBA deel 1 als onderdeel van mijn vrije minorquote:Op maandag 1 september 2008 09:36 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
He, heb jij interesse om je Who Built America vol 1 en 2 te verkopen (als je die hebt)?
Ja, ik dacht al. Slari die zat toch een stuk lager, maar wel knap dat je zo aan het klimmen bent. Dat vind ik altijd wel tof. ( Beter dan wat ik heb gedaanquote:Op maandag 1 september 2008 09:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik begon in 2001 op het MBO en ik klim nu langzaam omhoog. Niet helemaal hetzelfde, maar toch
quote:Op maandag 1 september 2008 09:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al. Slari die zat toch een stuk lager, maar wel knap dat je zo aan het klimmen bent. Dat vind ik altijd wel tof. ( Beter dan wat ik heb gedaan![]()
)
quote:Op maandag 1 september 2008 09:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
. Ik was vroeger te lam om de havo af te maken. Mijn vader riep ooit in een boze bui 'ga dan naar het MBO als je niks wilt doen!' en ik riep even boos terug 'prima!'. Nou ja, de rest is historie. Ik heb de MBO gedaan, nu heb ik het HBO bijna af en zodirect zit ik alsnog op de uni. Het is jammer van de tijd, maar ik heb geen spijt meer van de omweg
.
Het zijn werkcolleges. Mis je er daar twee van wordt je zonder pardon uitgesloten van het tentamen.quote:Op maandag 1 september 2008 09:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want je zou maar een paar duffe hoorcolleges missen! De schok, de horror, de kriebels!
Nog nooit meer dan 1 aanwezig geweest en nog nooit één probleem geweest!quote:Op maandag 1 september 2008 10:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Het zijn werkcolleges. Mis je er daar twee van wordt je zonder pardon uitgesloten van het tentamen.
Dan heb je gewoon een soepelere studie dan ikquote:Op maandag 1 september 2008 10:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog nooit meer dan 1 aanwezig geweest en nog nooit één probleem geweest!
Geschiedenis en jij lieverd?quote:Op maandag 1 september 2008 10:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een soepelere studie dan ik. Geen oordelen vellen over dingen waar je geen kennis van hebt. Ik ken meerdere mensen die afgelopen jaren geen tentamens hebben mogen volgen vanwege afwezigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |