En dat is dus totaal fout, het is DE modem, en niet HET modem. Modem is namelijk een samenvoeging van 2 woorden, Modulator en Demodulator.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Werk jij bij Ziggo dan? Zou eens tijd worden dat daar opgeschoond werd...
En TS: het is HET modem, niet DE modem! HET! Niet DE! Snap je het? HET modem!
\quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel overstappen naar Telfort. Jammer dat ze hier maar tot 8mbps kunnen leveren in plaats van 20mbps. Maar dat is natuurlijk nog steeds 2 keer zo snel als mijn huidige Ziggo 4mbps (die dagelijks minstens 1 keer uitvalt)
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze hoeven iig geen campagne te starten voor de naamsbekendheid.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:10 schreef men_in_red het volgende:
check www.zigo.nl , lol ze worden ook gek van die klachten.
quote:Zonder Inspanning Geen Ontspanning. Klinkt logisch en zo is het bij Badminton Club ZIGO ook. Gezelligheid staat voorop, maar niet voordat de nodige inspanning is geleverd. Bij een club met ongeveer 300 leden is er altijd wel iemand van je eigen niveau waar tegen gespeeld kan worden. Dat kan zijn op recreatieve wijze, maar ook in competitieverband of tijdens toernooien.
Ben jij op zoek naar een nieuwe sport, ben je enthousiast geworden na het zien van Yao Jie of Dicky Palyama of misschien wil je je eigen badmintoncarrière een nieuwe impuls geven? Kom dan eens een shuttletje slaan op de 1e donderdag van de maand tijdens onze inloopavond!
quote:Onduidelijkheid over Ziggo en ZIGO
Er bestaat onduidelijkheid over Ziggo en het afschrijven van bedragen. Badmintonclub ZIGO bestaat al meer dan 40 jaar en biedt haar leden ruimte om te kunnen badmintonnen. Het bedrijf Ziggo heeft helemaal niets met badminton te maken, maar voorziet velen van televisie, internet en telefoonaansluitingen. @Home, Multikabel en Casema zijn samengegaan en werken nu onder de naam Ziggo. Onlangs is er een bedrag bij velen afgeschreven onder de naam Ziggo. Dit zijn kosten voor een abonnement dat afgesloten is bij @Home, Multikabel of Casema voor ontvangst van TV, internet of telefonie. En dus geen contributie voor een lidmaatschap bij BC ZIGO. Op zich niks nieuws dus, maar begrijpelijk dat het verwarring schept. Voor meer informatie over Ziggo kijk je op www.ziggo.nl.
Ach, maar het is nog steeds de dubbele snelheid voor een tientje minder als je het met @sloom vergelijkt. Jammer dat je voor de wireless router en dergelijke nog moet betalenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:59 schreef bravo het volgende:
[..]
\
Ik kan tot 15 mb/s halendubbele snelheid voor de helft bijna...
Hoe dom moet je zijn om dat verschil niet te zien? Stelletje mongolen, die Ziggo-klanten.quote:
Het kan allebei.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:57 schreef Sakura het volgende:
[..]
En dat is dus totaal fout, het is DE modem, en niet HET modem. Modem is namelijk een samenvoeging van 2 woorden, Modulator en Demodulator.
Het is dus DE modulator-demodulator, dus DE modem.
DE modem
DE modem
DE modem
DE modem
DE modem
Snap je het nu?
Dit dus.quote:
Tja, stront klontert samen, dat blijkt wel weer met die fusiequote:Op woensdag 2 juli 2008 23:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
same here... briljant idee die fusie
3 bedrijven die samengevoegd worden, nieuw personeel, klantenbestanden, alles moet opelkaar afgestemd worden, vrij logisch die problemen dus. Blijft wel kut natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:55 schreef Vodkadruppel het volgende:
Maar waarom vraag ik me af. Deze vraag zal wel al eens gesteld zijn.
Waarom is er nu ineens overal storing? En daarvoor niet?
Zijn het hele nieuwe netwerken die gebruikt worden? Lijkt me niet toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |