Dat hebben we op studiereis zo enorm vaak gehoord, dat ik er helemaal gek van werd. En tijdens de reünie ook nog tien keerquote:
Het is friet!quote:
P. Fabergé, van de Jeugd van Tegenwoordig toch?quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik ken het van een vriendinnetje omdat zij stiekem verliefd is op Pepijn
Klopt, geld boeit mij in dusverre niet dat als het kan ik morgen overnieuw op examen gingquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eind augustus pas weer plek, dat is misschien wel erger dan 't hele zakken
.
Huh, laatst gebruikte iemand dat argument andersomquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het is godverdomme friet, patattekes haal je maar in Belgenland
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Frietenquote:Friet is een gerecht van gefrituurde aardappelreepjes.
Het is bekend onder diverse benamingen die in verschillende delen van het Nederlandse taalgebied gebruikelijk zijn. In de drie zuidelijke provincies van Nederland spreekt men van friet en in Vlaanderen wordt meestal van frieten, frietjes of fritten gesproken, terwijl in de rest van Nederland - op de betere restaurants na - men het meestal over patat heeft. In Noord-Holland en Utrecht raakt de benaming Vlaamse friet echter steeds meer in zwang. Andere benamingen zijn patates frites en frites. Het gebruik van "patat" kan in Vlaanderen en Zeeland verwarring veroorzaken, omdat dit daar "aardappel" betekent.
Volgens mij ben jij op dit moment de enige aanwezige die dat kan doen, dus tenzij het een uitnodiging is om jou te komen helpen, moet je je uitlatingen even herformuleren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus ik mag niet wijs doen omdat dan blijkt dat jij een noob bent?
Go finger yourself pussy
Ho, zo ruimdenkend ben ik dan weer níetquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus ik mag niet wijs doen omdat dan blijkt dat jij een noob bent?
Go finger yourself pussy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |