Hoezo opvallend? Omdat iedereen eerst zn B haalt moeten wij dat ook maar doenquote:Op zondag 6 juli 2008 01:30 schreef sander89 het volgende:
Jammer dat je gezakt bent, wel opvallend dat je eerst aan je A begint op je 22ste.
Het wordt je aangeraden om eerst je B te halen, en verreweg de meeste mensen doen dat ook. Dus ja, het is opvallend.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoezo opvallend? Omdat iedereen eerst zn B haalt moeten wij dat ook maar doen?
Ik heb ook geen B rijbewijs, en wel mn A, gelijk AVB gehaald 1 dag na mn 21e verjaardag (geen 25kW ftw).
Verder no hurt feelings ofzo hoor, motorrijders onder elkaar. Maar ga mensen nu niet aanpraten dat het 'opvallend' is om eerst voor je A te gaan
.
Wie praat hier iemand precies iets aan? Verder is het wel een ietsje opvalllend om meer dan 60 lessen te hebben en nog niet kunnen afrijden.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoezo opvallend? Omdat iedereen eerst zn B haalt moeten wij dat ook maar doen?
Ik heb ook geen B rijbewijs, en wel mn A, gelijk AVB gehaald 1 dag na mn 21e verjaardag (geen 25kW ftw).
Verder no hurt feelings ofzo hoor, motorrijders onder elkaar. Maar ga mensen nu niet aanpraten dat het 'opvallend' is om eerst voor je A te gaan
.
staliquote:Op zondag 6 juli 2008 02:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Wie praat hier iemand precies iets aan? Verder is het wel een ietsje opvalllend om meer dan 60 lessen te hebben en nog niet kunnen afrijden.
60 lessen is toch eigenlijk best wel heel erg veel, denk ik..
Door wie?quote:Op zondag 6 juli 2008 02:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het wordt je aangeraden om eerst je B te halen,
Aha! Maar dat is heel iets anders...en dit is inderdaad wel redelijk opvallend jaquote:Op zondag 6 juli 2008 02:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Wie praat hier iemand precies iets aan? Verder is het wel een ietsje opvalllend om meer dan 60 lessen te hebben en nog niet kunnen afrijden.
60 lessen is toch eigenlijk best wel heel erg veel, denk ik..
Inderdaadquote:
Door de meeste motor instructeurs. Sommige hebben het zelfs als voorwaarde dat je eerst je B haalt. (en ja ik heb een bron als je wilt maar ik ga geen gratis reclame maken voor een rijschool)quote:
Op zich is het best een goede leerweg om eerst je auto rijbewijs te halen, hierdoor ken je de verkeersregels en wanneer je dan gaat lessen met de motor heb je al wat inzicht. En gezien je op de motor kwetsbaar bent is het best handig om situaties in te kunnen schatten en erop te reageren.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:56 schreef slindenau het volgende:
Nouja, mijn motor instructeurs (had er 2) hadden er niks op tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |