ja een paar technische vragen. Stuk of 4, maar niet bijzonder.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:28 schreef Decca het volgende:
[..]
Okee netjes hoor![]()
Nog bijzondere dingen onderweg ofzo, zeker tussendoor ff parkeren ergens?
En ik hoorde ook dat je aan het begin een paar technische vragen krijgt? Of is dat gewoon onzin?
Ok chill hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:56 schreef wise het volgende:
[..]
ja een paar technische vragen. Stuk of 4, maar niet bijzonder.
Onderweg 1 keer file parkeren. Ging fout, maar instructeur vond het niet erg.
btw, mijn rijinstructeur zat achterin. En aangezien die 2 elkaar kennen, zaten ze constant te praten enz.
Erg relax afrijden moet ik zeggen
quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:14 schreef Splutje het volgende:
Hoelaat moet je? Dan weet ik wanneer ik de straat niet op ga![]()
![]()
![]()
ik ben daardoor dus gezaktquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:56 schreef wise het volgende:
[..]
btw, mijn rijinstructeur zat achterin. En aangezien die 2 elkaar kennen, zaten ze constant te praten enz.
Whehe dat lijkt erg op mijn examenquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:56 schreef wise het volgende:
[..]
Ja, en waar komt dat advies vandaan? van mensen die zelf niet motorrijden, laat staan durven op een motor te stappenquote:Op zondag 6 juli 2008 02:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het wordt je aangeraden om eerst je B te halen, en verreweg de meeste mensen doen dat ook. Dus ja, het is opvallend.
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 25 november 2009 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Nog een examinator gehad die op de rem moest trappen, een ruk aan je stuur moest geven?
En welke opdrachten moest je uitvoeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |