Dan verdien je het pauper. 120 is max, en voordat je 160 rijdt, ben je toch weer een stukkie verder.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef Beach het volgende:
Toch 160 geklokt op de snelweg met inhalen gister hoor
koekblikpauper!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
...
en voordat je 160 rijdt, ben je toch weer een stukkie verder.
...
Ik wil ermee zeggen dat je een grafpauper bent als je tijdens je examen je snelheid niet in de gate houdt als je een dag ervoor al een zenuwleierend topic erover hebt geopend.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:26 schreef immortalsean het volgende:
[..]
koekblikpauper!![]()
met zo'n beetje elke motor zit je daar zo op...
ontopic:
je A niet in één keer halen = fail
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHa!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!
1!!11!!!!!1
!!11!!!!!!!1ZWEIDREIHERTMITGEWEI
Voor een vrouw is dat ook best snelquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:12 schreef Leanne het volgende:
ik vind jullie triest!![]()
ik heb 3 keer afgereden voor ik mijn B had en ik ben er TROTS op!
ik ben de beste automobilist die er is!
Hahaha goeie grapquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:50 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
zomg volgens jouw foknaam ben jij morgen voor TS de 'examinator'
Wat voor lesmotor was dat, ik haalde met moeite 110 als ik tegenwind had.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef Beach het volgende:
Toch 160 geklokt op de snelweg met inhalen gister hoor
had je een cb two-fifty ofzo?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat voor lesmotor was dat, ik haalde met moeite 110 als ik tegenwind had.
cb 500, volledig afgeragd door een leger aan mongolen zonder gevoel voor de techniek.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
had je een cb two-fifty ofzo?
tijdens lessen reed ik op een (al dan niet naar 25kw afgeknepen) cbf 500. ik kwam daarmee met gemak naar de 130, dus 160 moet ook kunnen.
cb500 zou vrijwel hetzelfde moeten zijn als de cbf500 op de ABS en de nieuwigheid van die tweede na.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
cb 500, volledig afgeragd door een leger aan mongolen zonder gevoel voor de techniek.
ja maar jij bent schattig, dan mag dat.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:08 schreef Maisnon het volgende:"voor een vrouw is dat best snel."
Krijg gewoon allemaal de raptyfus, mensen uitlachen omdat ze hun rijbewijs niet ineens halen, hilarisch hoor. Die lijers van het CBS zijn gewoon te onvoorspelbaar.
EN JA IK HEB GODVERDOMME ER OOK FUCKING VAAK OVER GEDAAN HIHI LACHEN MAN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |