Inderdaadquote:
Door de meeste motor instructeurs. Sommige hebben het zelfs als voorwaarde dat je eerst je B haalt. (en ja ik heb een bron als je wilt maar ik ga geen gratis reclame maken voor een rijschool)quote:
Op zich is het best een goede leerweg om eerst je auto rijbewijs te halen, hierdoor ken je de verkeersregels en wanneer je dan gaat lessen met de motor heb je al wat inzicht. En gezien je op de motor kwetsbaar bent is het best handig om situaties in te kunnen schatten en erop te reageren.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:56 schreef slindenau het volgende:
Nouja, mijn motor instructeurs (had er 2) hadden er niks op tegen.
Ik heb ooit een keer een gratis motorrijles gedaan (ik kreeg een of andere bon op de auto RAI) en die mocht je alleen nemen als je B al had.quote:
Ze is gezakt!quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:50 schreef Decca het volgende:
UP.
Morgen moet ik afrijden.
Leuke tijd ook vooral:
7:00-8:00 : Voorrijden
8:00-8:35 : Examen
Betekend dat ik dus 5.30 mag opstaan en 6:00 de deur uit ga om op tijd te komen bij de rijschool!
Word vroeg naar bed vandaag!
Ja ik moet naar de rijschool toe ja, en vanaf daar voorrijden met mijn instructeur naar het CBR toe.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:37 schreef marcodej het volgende:
Jij moet naar de rijschool toe?![]()
En wat een rottijd om af te rijden, midden in de spits.
vreemd. De mijne kwam mij gewoon ophalen alsof het les was. Eerst half uurtje rijden, daarna naar het CBR. even 15 min in de woonwijk rijden, stukje snel weg en weer terug. 1ste keer gehaaldquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:37 schreef Decca het volgende:
[..]
Ja ik moet naar de rijschool toe ja, en vanaf daar voorrijden met mijn instructeur naar het CBR toe.
Ik op 9 december, succes! Wel op een schappelijke tijd: 11:30quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:50 schreef Decca het volgende:
UP.
Morgen moet ik afrijden.
Leuke tijd ook vooral:
7:00-8:00 : Voorrijden
8:00-8:35 : Examen
Betekend dat ik dus 5.30 mag opstaan en 6:00 de deur uit ga om op tijd te komen bij de rijschool!
Word vroeg naar bed vandaag!
Okee netjes hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:51 schreef wise het volgende:
[..]
vreemd. De mijne kwam mij gewoon ophalen alsof het les was. Eerst half uurtje rijden, daarna naar het CBR. even 15 min in de woonwijk rijden, stukje snel weg en weer terug. 1ste keer gehaald
Jij ook succesquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik op 9 december, succes! Wel op een schappelijke tijd: 11:30.
Bij mijn eerste keer afrijden vroeg hij helemaal niks. Het schijnt gewoon steekproefsgewijs gebeuren en de enige dingen die je dan hoeft te weten zijn vragen als 'wat is de minimum profieldiepte van de banden', 'wat doet dit knopje' of 'waar vul je do olie bij'. En dan nog boeit dat gene ene flikker, het gaat erom hoe je rijdt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:28 schreef Decca het volgende:
[..]
Okee netjes hoor![]()
Nog bijzondere dingen onderweg ofzo, zeker tussendoor ff parkeren ergens?
En ik hoorde ook dat je aan het begin een paar technische vragen krijgt? Of is dat gewoon onzin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |