Nou dan...quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:14 schreef Sneakie het volgende:
mja ik heb wel gezien dat ze er een deskundige bij haalde maar die reageerde daarna opgelucht, dus dit lijkt me wel een goed tekenen en ook dat hij me vertelde dat ik me niet zo druk hoef te maken
Dit klinkt iig wat geruststellender,al hoewel men soms wel leest dat ze mensen pas de diagnose geven bij de uitslagquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
standaard, als er iets te zien is wat verontrustend is dan komen ze daar direct mee voor meer onderzoek, ja heb het helaas zelf meegemaakt met wel een tumor in mijn hersenen!
Lijkt me rot om zo in onzekerheid te zitten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:45 schreef Sneakie het volgende:
Had vandaag gebeld voor de uitslag(kon dit telefonisch doen als het me te lang duurde) maar hierbij werd me verteld dat ze niks via de telefoon konden zeggen omdat het te ingewikkeld was om het zo uit te leggen.. dus maar wachten op de echte uitslag. Maar als het een tumor was dan was het niet ingewikkeld lijkt me om dit uit te leggen dus hoop maar ook dat het dit ook echt niet is...
Nee heb echt geen idee waarop ze hebben gezocht helaas, zelf denk ik aan MS of een hersentumor maar de mededeling dat het te ingewikkeld is om het uit te leggen helpt hierbij ook niet echt voor een geruststelling, maar aan de andere kant is het niet ingewikkeld om te uit te leggen wat een hersentumor isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
Lijkt me rot om zo in onzekerheid te zitten.
Ik mag aannemen dat je bepaalde klachten hebt waardoor ze nu een MRI gedaan hebben, heb je wel enig idee welke richting gezocht wordt?
Nee dit is mij ook bekend, verder heb ik ook migraine en dit veroorzaakt al littekenweefsel op termijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:33 schreef Halinalle het volgende:
Ik ben niet medisch onderlegd, maar zover ik weet valt er eigenlijk altijd wel iets te zien op een MRI zonder dat dit gelijk heel ernstig moet zijn.
Wellicht is het gewoon te ingewikkeld om over de telefoon uit te leggen. Niet te vroeg conclusies trekken (daar ben ik zelf ook heel goed inquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:39 schreef Sneakie het volgende:
[..]
Nee dit is mij ook bekend, verder heb ik ook migraine en dit veroorzaakt al littekenweefsel op termijn.
Maar toen ik vroeg of het ernstig was werd het even stil en zij ze dat het toch te ingewikkeld was om via de telefoon uit te leggen.
Wat voor klachten heb je dat je aan MS of een hersentumor denkt?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:30 schreef Sneakie het volgende:
[..]
Nee heb echt geen idee waarop ze hebben gezocht helaas, zelf denk ik aan MS of een hersentumor maar de mededeling dat het te ingewikkeld is om het uit te leggen helpt hierbij ook niet echt voor een geruststelling, maar aan de andere kant is het niet ingewikkeld om te uit te leggen wat een hersentumor is
ik heb een aantal weken erge last gehad van duizeligheid en een langaanhoudende hoofdpijn, die nu gelukkig minder is maar nog steeds op de achtergrond, ene dag bijna geen last ervan, en de andere dag knallende hoofdpijn, verder last van beide benen had het gevoel alsof ik er elk moment doorheen zakte, de kracht miste zeg maar, naderhand had ik dit alleen nog maar aan me rechterbeen en arm in de vorm van kramp/stijf gevoel en tintelingen in vooral mijn onderbeen, en het viel mij in deze tijd op dat mijn gezichtscherpte aan mijn rechter oog was afgenomen, ik zie niet dubbel maar blurry.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor klachten heb je dat je aan MS of een hersentumor denkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |