abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218298
Iets na vijven viel ik in een gesprek tussen Karin, Maurice en Willem. Ik vermoed dat K net in de DBK heeft zitten schrijven. K: "En ook waarom ik Anouk wel had genomineerd en Cyrille niet."
W: "Wat zei je, het was geen kop?" [van kop of munt]
K: "Nou, ook omdat ik denk dat ik daarmee Anouk een dienst bewijs. Zij zijn later binnengekomen dus ik voel me niet schuldig en zij zijn toch met een heel andere intentie binnengekomen."

Dan komt Anouk binnen. Het gesprek gaat weer over iets anders dat aan K is gevraagd. Ze zegt: "Dus... als het gevraagd wordt: NIETS ZEGGEN."
Ze vroegen ook aan K waarom M en K zo'n band hebben.
W: "Een buiten- of een binnenband?"
A: "Een fietsband denk ik."
M zegt dat dat altijd moeilijk aan te geven is.
K: "Nou ja, we voelen elkaar goed aan."
K: "En je hebt ook een hoog EQ."
K:"En we hebben dezelfde humor."
Instemmend gemompel.

K: "Ze [DBK-stem] vroeg ook hoe het verder zou gaan tussen ons na 1 januari."
Allemaal lachen.
K: "Of we vrienden voor het leven zouden zijn."
Vroegen ze al aan W. Hij zei toen: "Moeilijk u te zeggen maar kans is er wel."
M: "Wij met z'n drieën sowieso wel." (Anouk zit er nog steeds bij, dus ze zijn met z'n vieren.)
W geeft aan dat de afstand bezwaar kan zijn.
K vertelt over een vriendin van haar in A'dam, die ziet ze niet vaak, ze hebben weinig gemeen, maar als ze elkaar zien is het altijd lachen.
Ze bellen tussendoor ook niet.
K: "Heel erg leuk."
K: "Je hoeft niet zo veel contact te hebben maar je hebt elkaar heel intensief leren kennen."
Het gesprek gaat verder over dat K lichamelijk contact mist, meer dan ze had verwacht. Ze weet dat thuis alles goed gaat dus daar geen zorgen over en probeert te genieten van alles hier. Zo leest ze hier een gedichtenbundel zou ze thuis niet doen.

Anouk gaat nu ook naar de DBK om te schrijven.

W: "Leuk hoe die mensen jou ook in een andere rol zien."
Ze vroeg ook aan K wie er overblijven. Wilde K geen antwoord op geven, de 5 zijn allemaal sterk genoeg. Heeft W ook gezegd.
Gaan verder over weekopdracht. K zou het best willen leren. W zegt maar dan moet je wel goede instructies krijgen.

Streams gaan naar de tuin waar Ruud en Bart nog steeds aan het oefenen zijn.

Veel interessante dingen in dit gesprek dat kan dien als voer voor psychologen. Helaas heb ik nu geen tijd om het uit te diepen want ik moet eten koken

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 10 November 1999).]

pi_218299
Nog steeds in de keuken:

K: Soms getuigt het van meer karakter om toe te geven dat je iets niet kunt.
Kijken nu allemaal naar Ruud en klappen.
M: Het moet in een keer Ruud (naar Ruud die lassowerpt).
W: Iets over geduld hebben. Over Bart op de fiets, hij zit er heel gemakkelijk op.
Die is ook al een uur bezig.
Diabolo heb ik niet in de hand gehad.
Die lasso heb ik vier keer in de hand gehad.
K: Rawhide, rawhide, rawhide over Ruud met de lasso.
Geluid valt weg.
M en W bespreken de theorie van het lassowerpen en de diabolo, Willems mimiek deugt wel.
K: Zo'n lekker gevoel als je zo moet lachen.
M: Heb je zo om mij gelachen.
K: Ik heb zo zitten lachen om jou.
W: He weer, applaus voor Ruud die opnieuw raak gooit met de lasso.
In de keuken diepzinnig gesprek over elkaar leren kennen.

Tuin 17:45:
Bart op de lasso, Ruud klooit op de achtergrond met de fiets.

pi_218300
17.55 Ruud zie ik eindelijk op de eenwieler aan het stuntelen, hij is vandaag niet veel aan bod geweest op de streams. Hij is of was stiller als anders. Maar nu probeert hij te fietsen en heeft zijn Breda trui aan

B: is aan het lassowerpen en het lijkt hem nog te lukken ook. Alle sportieve dingen lukt trouwens Bart goed vindt ik, hij zegt zelf tegen Ruud nu: "Ze moeten eens een springschans maken, dat lijkt me gaaf, netzoals met het skieen"

R: "heb je dat al eens gedaan?"

B: "jazeker dat is echt gaaf. Als je maar oefent dan lukt het best wel, maar je moet doorzetten."

R: "dat is bij alles zo ja joh he."

B: "zorg dat je goed op het stoeltje zit van de fiets dan gaat het wel"

De rest zit binnen wat aan de eethoek te praten, het is te zacht om goed te horen wat ze zeggen, in ieder geval moeten ze nog wel eten.

18.08 Ze praten wat over de leeftijd die Ruud heeft en Bart zegt dat hij respect voor Ruud heeft en weinig mensen ziet van die leeftijd die dat doen. "Wij zijn nog buiten en jij blijft ook al die tijd al buiten, dat toont karakter" zegt Bart. Wat een dropje is Bart toch ook he . Ik mag hem wel, sterker nog ik vindt hem steeds sympathieker worden. Ik meende me te herrineren in het begin dat Willem wel eens zei dat Bart alles beter weet maar hij weet gewoon goed hoe dingen moeten, dus die opmerking valt dan weer in het niet

R: "knap Bart dat je zo op die fiets kan, dat kan ik nog niet, echt klasse godver"

B: "nog even dan gaan we een overwinningssigaret roken"

------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 10 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_218301
Tijdens het tafelgesprek is Maurice ineens heel erg aan het vertellen. Zijn vader vaart en is een hele stille man (die heeft zijn vader weer vroeg verloren). Zijn broers/zussen zijn het huis uit dus het is voor zijn moeder moeilijk alleen te zitten nu. Maurice vindt het voor zichzelf niet zo erg maar dus wel voor zijn moeder, ze is lief en praktisch. Zijn vader is altijd al gesloten geweest, geeft hem alles of maakt het maar voetbalde bv niet met hem. In januari schijnt hij thuis te komen en dan wil Maurice ook het huis uitgaan, het feit dat hij de laastste thuis is heeft hem wel geremd.
Ik denk dat 't thema 'ouders' is, nu word erg erg door elkaar gepraat maar het is wel opvallend dat juist Maurice nu eens wat zegt.

Maurice is ook erg op zijn gezondheid gaan letten en nooit gaan roken omdat zijn opa aan longkanker is overleden.
Ruud gaat verder dat hij zijn vader altijd heeft gemist en jalours is op mensen die hem nog hebben, ik heb alleen even gemist wat er met zijn vader is gebeurd.

[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 10 November 1999).]

Wie ben ik om anderen te beoordelen

woensdag 10 november 1999 @ 20:33:00 #30
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_218302
quote:
op 11-10-1999 om 04:05 PM schreef ranraf het volgende:
Ik wil iedereen bedanken die de streams verslaat, ik kan het zelf nml niet en lees het met veel plezier. Dank je wel moor oliebol binkie en de anderen

Helemaal top! Fokzine en de streams maken het tot wat het is.

'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
  woensdag 10 november 1999 @ 21:36:00 #31
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_218303
Ik sluit me helemaal aan bij naf, ben zelf een digibeet, en het is top dat alle mensen van dit forum de streams zo goed weten te verslaan. bedankt!
pi_218304
Anoek zit aan de keukentafel te kaarten, Willem en Maurice zitten daar ook te praten, slecht geluid. Karin en Bart wassen af.
In de slaapkamer is Ciryl Ruud's rug aan het magnetiseren en ondertussen verteld ze over het overlijden van iemand en hoe ze zich daar bij voelde, vervelend genoeg valt weer steeds het geluid weg.
Aha, Willem en Maurice maken geloof ik de nieuwe boodschappenlijst.
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_218305
Zo rond deze tijd is de berichtgeving van de BB-site bijna live:

De bewoners hebben op een blaadje een gespreksonderwerp van Big Brother gekregen. De bedoeling is dat aan de hand van dit onderwerp een discussie ontstaat. Op dit blaadje staat ‘ouders’.

Karin: “Mijn vader is 95 en mijn moeder is 90. Dus ik ben wel trots op ze dat zij mij op haar 55ste nog gekregen heeft. Nee, dat is maar een geintje. Drie jaar geleden toen ik ziek was, hebben ze wisselende diensten gedraaid om mijn gezin draaiende te houden. Ook als mijn man en ik op vakantie gaan, komen mijn ouders langs en kan ik gewoon alles achter laten zoals het is. Soms ben ik best wel bang om iets te vertellen aan mijn moeder. Ook toen ik naar Big Brother ging. Ik deelde het mee en ik dacht echt dat ze zoiets zou zeggen van: “hoe haal je het in je hoofd.” Maar zij was wel enthousiast. Ze vond het heel gaaf. “Lekker drie maanden voor jezelf. Met de kinderen regelen we het wel.” Dat vond ik fijn om te horen”

Maurice: “Ik heb hele lieve ouders. Ik zie mijn vader niet zo vaak. Ik heb ook een hele andere band met hem. Hij is wat introvert. Wij gaan gewoon heel anders met elkaar om dan de meeste zoons met hun vader omgaan. Mijn moeder is gewoon een hele lieve vrouw. Ik ben ook heel vaak met mijn moeder samen. Ik heb er ook een beetje moeite mee om bij mijn moeder weg te gaan. Het is toch een soort drempel.”

Anouk: “Ik heb hele lieve ouders. Helaas zie ik ze nu niet zoveel omdat ze in Spanje wonen. Ik mis ze wel. En iedere dag bellen is toch wel erg kostbaar. Voordat ze naar Spanje gingen, ging ik zeker twee keer per week bij hen op bezoek. Maar dat kan nu niet meer, dat vind ik erg jammer.”

Ruud: “Ik heb een geweldige band met mijn moeder, ik ga zeker twee keer in de week bij haar op bezoek. Even een lekker kopje koffie drinken. Mijn vader is lang geleden overleden, hij was een echte vriend van mij. Ik ben soms gewoon jaloers op mensen die hun beide ouders nog hebben. Ik ging met mijn vader naar het voetbal, met hem biljarten. Hij heeft mij ook heel veel geleerd over sport. Ik heb heel veel aan hem te danken. Ik mis hem nog elke dag.”

Willem: “Zij betekenen heel voor mij. We hadden een groot gezin, met acht kinderen. Ze hebben een zwaar leven gehad. Het is niet altijd makkelijk geweest. Mijn vader was een echte arbeider. Mijn moeder moest altijd de eindjes aan elkaar knopen. Maar dat kon ze heel goed. Zo hebben wij eigenlijk altijd geleefd. Ze hebben hun hele leven ongelofelijk voor iedereen klaar gestaan. Nu zijn ze 65, en hebben een minimaal inkomen. Nu moeten ze nog steeds de restjes bij elkaar schrapen en dat vind ik wel erg. “

Bart: Ik heb ook hele lieve ouders. Ik heb veel van ze geleerd. Van m’n vader heb ik veel feiten geleerd, waar je meestal niks aan hebt maar waar je wel een potje Triviant mee kan winnen. Mijn moeder heeft me leren koken en stofzuigen. Ik woon thuis, dus ik zie ze nog heel erg veel.

Cyrille: Ik lijk het meeste op m’n vader. Die kan ook van die gekke bekken trekken. Ik heb mijn temperament van hem. En mijn moeder is een hele lieve vrouw die altijd voor me klaar staat.”

10/11/99
21:05

Bips-massage

Ruud geeft het niet op en tracht zelfs in het pikkedonker nog zijn kunsten op de eenwieler te ontplooien. Dat kan natuurlijk niet lang goed gaan, en met een harde knal landt Ruud in het gras. Zijn bips heeft het flink te voorduren gehad en met een pijnlijk gezicht strompelt hij weer naar binnen. “Ik ben op m’n kont gevallen, en het doet pijn.” Maar daar weet Cyrille wel raad mee. Dit is niet iets dat een bips-massge niet kan oplossen. Ruud vleit zich neer op het bed met het zere gedeelte naar boven gekeerd. Cyrille heeft duidelijk een andere aanpak dan Ruud gewend is. Ze beweegt haar handen over Ruud’s rug en billen, maar raakt hem daarbij niet aan. Ze blijft net iets boven het lichaam hangen en probeert op die manier de pijn te verdrijven. Jammer Ruud, het lichamelijke contact zal toch nog even moeten wachten.

10/11/99
22:10

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_218306
Ruud is Cerielleke aan het masseren.
Bart en willem zijn aan het pingpongen.
Anouk ligt op de bank een boek te lezen.
Karin en Maurice zie ik niet zullen wel te bed liggen.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_218307
Bart, Willem en Ruud leggen een kaartje op stream 4 (mannen onder mekaar). Verder 2 x de tuin en een beeld van buiten naar binnen (zoals wel vaker de laatste dagen). Daarop zie je altijd net niks.

Hé waar blijft de nachtploeg? Dit is al de tweede nacht dat Voyeur verzaakt. Er zal toch niks met hem gebeurd zijn?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_218308
1:00

Vier keer tuin en geen geluid .

pi_218309
1:07

Keuken
Ruud eet een boterham.
Willem maakt iets warm, waar Bart en hij kennelijk veel trek in hebben.
W: 'Morgen een mosterdsaus bij de bruine bonen'.
Even tuin.
Ruud frutselt aan slingers.
Gesprek tussen Bart en Willem (onverstaanbaar).
Gezang op de achtergrond (Foxy, 'Get off').
Bart alleen aan tafel.
Weer de tuin.

pi_218310
1:45

Keuken, Stream 1 en 2.
Gesprek tussen Maurice en Cyrill.
De stem zegt dat ze de zenders om moeten doen. Cyrill gaat ze halen.

Maurice en Cyrill praten maar weer eens over jezelf zijn.
C: 'Mijn vriend is een heel ander type dan mijn moeder'. Verschillende achtergronden, aan de ene kant toch wel grappig. Iets over korte relaties en we zien wel over een paar maanden. Zuid-Afrika.....?
M: Ja, ja, ja, mmmmm.
C legt uit hoe zij en haar vriend elkaar hebben leren kennen. Zij kende zijn zus die ooit tegen haar zei, 'volgens mij vindt mijn broer je heel leuk'. Toen hebben C en haar vriend elkaar vaak gezien terwijl ze wisten dat het niets zou worden, duh.

pi_218311
01.45 u

Maurice, Anouk en Cyrille bevinden zich nu opeens in de keuken. Ik wou dat ik kon liplezen. Anouk (gekleed in een degelijke (heren?)pyama drinkt wat en verdwijnt weer. Maurice (nog niet omgekleed) zit in kleermakerszit op het aanrecht en blijft met C praten die ernaast komt zitten. C. draagt een charmante zwart ochtendjasje ('happy coat') en een kort broekje. Dit ensemble laat haar mooie benen goed tot hun recht komen.

C. voert natuurlijk het woord. Maurice zit op zijn gemak zeer geinteresseerd te luisteren. Hij heeft het duidelijk naar zijn zin, hij lacht veel.

1.55 u Op het shot 'van buiten naar binnen' is nu eindelijk ook eens wat te zien: C. die op het aanrecht zit. De tuin ligt er verlaten bij.

2.00 u Het is bedtijd in Almere. Op de Vaart poetsen C en M poetsen hun tanden. In Muziekwijk gaat Hunter nu slapen. In Buiten zit Darkthorn. Zou hij ook gaan slapen? we zullen het zien in de volgende aflevering van deze spannende serie.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 11 November 1999).]

pi_218312
2:00

Maurice en Cyrill hebben hun tanden gepoetst en C heeft M welterusten gewenst, 'slaap lekker, doei doei'.
Daarna twee streams op de keuken, twee op de tuin.

ff off topic, ik hou het voor gezien deze ochtend.

Hunter, bijna een identieke post, welterusten.

------------------
Het kan in Almere, het is alleen de vraag hoe!

[Dit bericht is gewijzigd door Darkthorn (Datum 11 November 1999).]

pi_218313
Goedemorgen allemaal !

Het is 8.45 en Willem is zo te zien als enige al op.Hij is koffie/thee aan het zetten.

Nu dus geen van de streams beschikbaar.
Ik probeer het later nog eens.

[Dit bericht is gewijzigd door Madeline (Datum 11 November 1999).]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')