Misschien dat er nog iemand meekijkt met beter geluid ? Het tuin-geluid wordt mee de kamer ingemixed lijkt wel: echt geen woord verstaanbaar van gesprek tussen Willem en Karin.
Ruud is ook op en met blote bast aangeschoven naast Willem.
Anouk is in ochtendjas naar buiten gelopen om te roken.
10:37: ppfff...zenders doen het weer.
Ruud tegen Karin: Ik merk het ook aan Bibi: als op 'n gegeven moment alle vriendjes weggaan, is ze kwaad dat ze weggaan.
Bibi zit ook op 't punt dat ze alleen naar school kan gaan - beetje eng hè, zoiets ?
Karin legt uit hoe ze haar kinderen daaraan heeft gewend. K.:"Wel 'n stuk makkelijker als ze alleen naar school kunnen."
R.: "als er iets van sport op school georganiseerd wordt, vind ik 't altijd wel leuk om zelf mee te doen."
K.: Ik heb ook een auto, dus ik rij altijd voor school (als er vervoer nodig is).
En zo gaan K. en R. met vertederde stem nog even door over "kinderen op school hebben".
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 10 November 1999).]
11.00 uur:
Ik heb weer geluid. En volgens mij zoals ik het nu begrijp is Willem geintervieuwd geworden voor het Voo blad.
Ik zie net de vragen van Moor hieronder staan, het kan dus goed zijn dat deze voor het intervieuw waren.
Karin is benieuwd of er een foto bij staat. Willem: ze zetten er twee vragen bij??? Het geluid is weer erg zacht.
P.s. de kippen leggen 6 eieren per dag.quote Willem.
En Ruud kijkt al enkel minuten naar de goudvissen. Hij kijkt er erg bedenkelijk bij.
------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 10 November 1999).]
Willem brengt verslag uit DBK:
Stem: wie mis je het meest van degenen die weg zijn?
W.: Mona en Martin
Stem: jullie zijn zo'n homogene groep. Is dat nog zo ?
W.: Ja, als er nog 1 bijkomt, die wordt dusdanig opgenomen, dat het weer een homogene groep wordt.
Stem: wat zou je 't liefst doen als je won?
W.: M'n kinderen ophalen en lekker thuis gaan zitten met wijn en 'n stukje kaas.
(geluid valt weg)
W. vertelt aan wie hij het geld zou verdelen (ouders 'n nieuwe Camper, voor z'n ex 'n tuin laten aanleggen, en nog wat familie met geld helpen.)
W. heeft blijkbaar voorgesteld, dat in de DBK foto's van de redactie-leden komen te hangen. W.: Als dan Astrid spreekt, kijk je naar de foto en weet je met wie je praat. Arjan, Martijn, Hans. Ruud en Karin vallen hem bij. Anouk zou het ook wel leuk lijken, zegt ze. Meer om aan 't gesprek mee te doen.
W.: vraagt over een bustochtje dat de regie-leden hebben gedaan. R. weet zich niks meer te herinneren van degenen met wie hij gesproken heeft (van de redactie).
W.: Oja, nog ff over die ene dag dat je er dan uitmag. Stem had gezegd: Wat zou je dan doen op zo'n dag? Niet dat we jou nou zomaar ff op 'n dag op komen halen, hoor. A.: mag dat dan ? W.: ja - 1 dag. W. had geantwoord: ff naar bekenden gaan, een wasje doen. K.: ik denk niet dat ik terug zou gaan. Je hebt dan je vrijheid geproefd en - nee - niet nóg 'n keer (terug).
Cyrille is ook wakker.
(Geluid valt elke 5 tot 10 sec. weg)
W.: Bart had z'n broek ervoor gehangen (camera? - niet te verstaan). Dat had Bart gedaan.
W.: morgen is 't weer donderdag, dan zitten we weer in de uitzending..
(geluid weg)
En dan nog 2 weken dan is er weer 'n nominatie. A.: 2 weken alweer 'n nominatie? W. Ja. K.: zou 't niet na 1 week zijn? W.: denk 't niet.
W.: ....meegevallen is, dat je 9 mensen bij elkaar stopt, en dat 't dan toch 'n eh....
(GW = geluid weg)
K.: de regels vallen me af en toe ook heel erg zwaar...
C.: IK hoef echt maar iets te horen en dan word ik zó wakker.
W.: Als we die verhalen van jou horen, dan ben jij best wel 'n beetje 'n eh...'n héél druk type!"
R.: ...en Mona die zat alleen maar op die bank, zo....
R.: ...'n serene rust...
tijd: 11:15 h.
K.: ik ben heel boos geweest ! W.: ik ook. A.: waarover - met die Intercom ? K.: was de 1e keer dat ik héél erg boos was!
.... waren poppetjes, waren ze aan 't uit....
(GW - GW - GW damned!)
W: we hadden 'n wijntje op, dus dan kommet eh... K.: ook hard aan....
(GW)
A. weer naar buiten in ochtendjas
K.: ben ook heel vaak kwaad geweest op 'n dokter...
(GW)
K:...dus ze had gekeken... (GW)nee..ik zie niks, maar ehh...U bent eh... zegt ie: wat is het eigenlijk ? Ik zeg nou, ik denk kanker.
Op dat moment denk je: ik word niet serieus genomen hè. En toen ging ie opeens wel goed kijken... (GW) W.: dan denk je: ze doen maar wat. K.: zo'n dokter heeft natuurlijk ook nie altijd z'n dag - zitten goeie en slechte tussen. W.: is toch z'n professie.
(GW)
K: en toen ging ie dat kind zitten prikken - en hij heb 'm zo'n pijn gedaan, en als moeder zit je daar dan bij. En ik denk, maar niks zeggen tegen Maikul, en dan ligt ie daar zo als 'n ding, weet jewel, ....daar heb ik wel wat van geleerd, je bent gewoon te netjes !
R. heeft ook zo'n ervaring met Bibi (GW)
W.: gewoon je omdraaien en zeggen van: dat is wat IK U nog ff wou zeggen!
(GW)
(GW)
Cyrille heeft ook 'n doktersverhaal:
... 'die leuke dokter', weet je wel...
(GW)
pfff..ik stop ff...post wordt te lang en ik moet weg. Kan iemand overnemen?
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 10 November 1999).]
quote:
op 11-10-1999 om 11:38 AM schreef Moor het volgende:
sorry - ff naar boven drukken deze topic, want niemand schijnt het over te nemen...
Moor,
Ik ben aan het kijken, maar het geluid vind ik nog steeds zo slecht,het valt heel vaak weg, ik kan er niets van bakken. Heb je trouwens mijn stukje boven dat van jou gelezen, omtrent die vragen die Willem gesteld kreeg in de DBK? Ik dacht, dat ze dit niet mochten weten, als het voor een intervieuw was?
YAKKKKKKKKK..nu weten we het wel Cyrille dat je er bent...Sorry was even negatief over haar maar ik vindt haar zo onsympatiek overkomen...ik moet er van Elke keer denk ik nu objectief zijn maar ik kan het met haar niet..
A: is aan het oefenen met dat ding met de stokjes en touwtjes ik weet niet hoe dat heet . Ze oefent goed en moet dat ook doen want ze zal nog drie weken in huis blijven hoop ik.
M: is ook buiten en lijkt sportiever te worden
R: is aan het lasso werpen
B: hoor ik fluiten maar zie ik niet, ik weet niet waar hij is
W: staat in de keuken en is aan het rommelen
K: staat ook buiten en is met de weekopdracht bezig.
Verder lijkt het allemaal rustig te gaan in het huis, er heerst zo te zien een ontspannen sfeertje.
12.47 M+B+W gaan broodbakken en hebben het over de camera's en geluid in BB huis, ze willen blijkbaar iets vertellen maar zijn "bang" dat we het horen.
C: zit op de eenwieler te oefenen.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 10 November 1999).]
quote:
op 11-10-1999 om 12:25 PM schreef oliebol2000 het volgende: A: is aan het oefenen met dat ding met de stokjes en touwtjes ik weet niet hoe dat heet.
Ruud is druk aan het oefenen op de bal ( die grote gele)Willem is aan het voetballen in het huis met Bart. Ceriel slooft zich (weer) uit.
13.55uur:
Ruud is de linker voet van Maurice aan het verbinden. Volgens Willem: als je door je enkel bent gegaan de eerste twee dagen er niets aan doen, en daarna een pak watten eromheen met verband, en rusten.
A. ammusseerd zich met diabolo, voor de rest is er niemand buiten. En ze fluit erg irritant.Ze hebben het nu over de fysio en over de magnetronstralen van zo'n apparaat wat de fysio gebruikt.
------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 10 November 1999).]
W: lijkt wel of hij de was aan het doen is, hij giet heet water in een emmer. Daarbij houdt hij steeds de oven in de gaten, ze zijn duidelijk iets lekkers aan het maken maar ik weet niet wat Bart heeft het over kruidenboter
A + C : zijn buiten te zien, ze zitten in de zon..hmmmm gossie woon ik toch in het verkeerde deel van het land. Anouk is nog steeds bezig met dat Diabolo ding....KNUT dank je wel voor het woord
M: loopt zelfs in blote borst, jeetje ik heb de kachel hier aan , ze zijn werkelijk de tijd kwijt
K: is bij de psycholoog geweest zegt ze en het luchte op.
C: oefent duidelijk niet omdat ze weet dat ze eruit gaat misschien?..HAHAHA
I hope so
Maurice is geblesseerd aan zijn enkel, Ruud geeft hem nu een steunverband. aaaaaaaah arme maurice, hij moet nog net niet van
Bart zegt: "vette watten eromheen dan mag soms ook helpen dat haalt de druk weg"
Karin: "Ik had al gezegd dat de weekopdracht moeilijk was en met name de bal is gevaarlijk, kijk nu maar aan Maurice"
Verder is er grote schoonmaak volgens mij, de was hangt netjes op de waslijnen, ze hebben de bedden verschoond..Pfffff ik woon echt aan het verkeerde deel van het land zeg, wat is het in Almere mooi weer, nu moet ik
zet net de streams aan en zie dat Ruud zijn enkel wordt verbonden , ik heb niet gezien hoe onze atleet is gecrashed (wat er is gebeurd) maar ik zie het somber in voor de weekopdracht .
quote:
op 11-10-1999 om 02:07 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
14:06zet net de streams aan en zie dat Ruud zijn enkel wordt verbonden ,
Maurice zijn enkel wordt verbonden , zie verslag Oliebol en Binky
Heepie en Heepie zijn weer aan het zingen, ze zal wel gedacht hebben, de ruitjes zijn nu mooi schoon en zien ze me beter in nederland, bah!!
M + A + K zitten lekker buiten in het zonnetje te genieten. Maurice lijkt zijn gekneusde enkel weer wat te zijn vergeten.
B: "ik vindt de muziek wel leuk maar........", verder kwam die niet dat hoeft ook niet Bart dat vullen wij wel aan.
W: "Kun je niet wat "rauwer" zingen? het klinkt wel leuk maar wordt wat eentonig"
Zal dan nu eindelijk dat getingeltangel even ophouden
14.30 B: maakt echt alle ruitjes schoon zelfs in alle slaapkamers en hij praat tegen zichzelf, met de bedoeling dat de camera inzoemt. Bart tegen Willem : "weet je wat ik net zag? ik was aan het schoonmaken en zag opeens de cameraman langsgaan, ik zag de camera in beeld, de infrarode lamp deed het want ik had de lamp uitgedaan en zag dat die aan het opnemen was, dat was gaaf !!"
Dat klopt Bart want ik heb er net een screenshot van gemaakt en is in mijn postkaartensite opgenomen, zoals om de twee dagen de kaartjes worden ververst. Bart moest eens weten
Degene die interesse hebben in BB-kaartjes te versturen, kom gerust eens langs op mijn site: http://www.keurders.com/~margot
15.05 Ze zijn nu allemaal buiten en liggen wat in de zon en er oefenen wat met de weekopdracht.
Ook hebben we nu niet alleen een "Kutkip", maar volgens Maurice ook een "Kutbal"
Ze horen mensen schreeuwen, Willem: "Het is woensdagmiddag dus de kinderen zijn vrij, een uitje naar BB - huis"
A: Kip ga weg, het is mijn appel, niet de jouwe.
W: gooit een lasso naar de Kip, zouden ze dat gaan eten vanavond met kruidenboter?
Ze liggen met zijn allen in de deuk van het lachen om Maurice zijn Lassotalent. Hij pakt de Diabolo dan maar, dat wil ook niet echt lukken. Ze zijn met zijn allen in een erge melige bui. Het lukt hem om de diabolo op te vangen, hij krijgt een applaus en roepen :
Maurice, Maurice.
De sfeer lijkt goed te zijn, in ieder geval hebben ze allemaal lol en de slappe lach. wat me wel opvalt is dat Ruud wat "stil" is. Je hoort hem vandaag niet veel.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
quote:
op 11-10-1999 om 04:05 PM schreef ranraf het volgende:
Ik wil iedereen bedanken die de streams verslaat, ik kan het zelf nml niet en lees het met veel plezier. Dank je wel moor oliebol binkie en de anderen
Idem
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 10 November 1999).]
Binnen: Willem geeft de planten water, Maurice zwachtelt zijn enkel opnieuw.
Cyrill en Anouk niet te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |