abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2008 @ 19:04:38 #201
237973 CovenO
hou van kale koppen
pi_63940307
Dank je, geloof ik, maar of geen maar, ik blijf bij mijn kale kale kop.
Ik vind het ook veel sexyer staan, maar wie ben ik,
LEVE DE KALE KOP
  donderdag 11 december 2008 @ 19:04:38 #202
237973 CovenO
hou van kale koppen
pi_63940309
Dank je, geloof ik, maar of geen maar, ik blijf bij mijn kale kale kop.
Ik vind het ook veel sexyer staan, maar wie ben ik,
LEVE DE KALE KOP
pi_63940345
Kijk eindelijk wat mensen met smaak

(dit topic zat al zo lang op zolder te verstoffen...)

oh en coveno: zit er nog een fotootje in (je maakt me/ons wel nieuwsgierig natuurlijk ...
Gelukkig zonder haar
  donderdag 11 december 2008 @ 20:04:27 #204
166557 LennartCM
He's lost control
pi_63941799
Ik ben mn haar doen zat, maar ik nog wel een beetje huiverig over milimeteren.......
Mening?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63942247
Sure, dat staat wel, maar de winter is niet de beste periode.
pi_63942695
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:24 schreef DennisMoore het volgende:
Sure, dat staat wel, maar de winter is niet de beste periode.
Onzin, ik heb het een paar jaar terug op wintersport gemillimeterd notabene
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_63942819
Precies, de kou wen je zo aan.. Paar keer onder de zonnebank en alles is ook weer bijgekleurd

Ik had eerst ook ongeveer zulk lang haar, nu al een half jaar op 6mm, echt ideaal
  donderdag 11 december 2008 @ 20:50:42 #208
166557 LennartCM
He's lost control
pi_63942939
Ok me moeder is tegen dus ik ga het gewoon doen
Ik begin bij standje 4 en als het goed staat kan er altijd nog wat af
pi_63943532
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef LennartCM het volgende:

Ok me moeder is tegen dus ik ga het gewoon doen
Ik begin bij standje 4 en als het goed staat kan er altijd nog wat af
Da's lafjes. Gewoon gelijk standje 1 dan! Uitleggen aan je omgeving moet je 't toch .
pi_63944521
Tja, als je moeder tegen is, dat geeft toch genoeg aanleiding om niet langer te twijfelen enne Dennis heeft gelijk, meteen all the way gaan hoor... (en ik zou zeggen niet standje 1 maar "standje": gilette)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig zonder haar
pi_63953365
Millimeteren! Gewoon proberen! Als t niks is groeit t vanzelf wel weer aan hoor
pi_63981390
Persoonlijk denk ik ook dat je het gewoon moet doen. Niet noodzakelijk omdat jouw moeder het niet wil :-) maar gewoon omdat het goed zou staan. Vergeet echter niet dat er een verschil is qua uitzicht van de standjes en iets langer er soms iets minder goed uit ziet dan nog iets korter. Vandaar, het is niet omdat een standje 4 er minder goed zou uitzien dat standje 1 of helemaal kaal er nog minder zou uitzien. Het tegendeel kan waar zijn. Bovendien: als je heel kort gaat is het verschil tussen een standje 1 (of zelfs helemaal kaal) en een standje 4 er bijvoorbeeld heel snel uitgegroeid. Dus: gewoon proberen, je kan het zeker hebben!
pi_63981430
Standje 4 is dom pluizig, standje 3 kan nét geen gel in, maar dat duurt ook maar een week of twee. Dus als je 't dan toch doet, moet je standje 1 of 2 doen, anders heb je 't m.i. niet 'gemilimeterd'.

Grote kans dat standje 4 er dus dom uitziet en je daarom niet korter wil, terwijl juist korter wél beter staat.
pi_64062693
Heeft LennardCM al een nieuwe look eigenlijk ?
Gelukkig zonder haar
pi_64062832
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 17:18 schreef TeChNo2 het volgende:
Heeft LennardCM al een nieuwe look eigenlijk ?
Ik denk het niet.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:41:41 #216
166557 LennartCM
He's lost control
pi_64146944
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 17:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Ik denk het niet.
toch wel, the damage is done.... ik zal binnekort nog wel een foto posten.
Ik ben trouwens best tevrede
pi_64152196
Enne..wat zei mams ?
Gelukkig zonder haar
pi_64156666
En hoe kort ben je nu gegaan?
  zaterdag 20 december 2008 @ 17:44:43 #219
166557 LennartCM
He's lost control
pi_64181868
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:27 schreef TeChNo2 het volgende:
Enne..wat zei mams ?
Ik ben onterfd

en volgens mij was het standje 3, maar ik weet het niet zeker want ik heb het bij de kapper gedaan.
  zaterdag 20 december 2008 @ 20:15:31 #220
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_64186315
Ik zit echt zwaar te twijfelen, misschien dat jullie me kunnen helpen.

Normaal heb ik altijd redelijk lang haar, eerst een slag en later worden dat krullen. Nu heb ik het 2/3 maanden geleden laten millimeteren (standje 2) en daar had ik toen een beetje spijt van. Maar het heeft ook veel voordelen en echt lelijk stond het niet, ik zit nu alweer op de lengte waar ik zit als ik het kort laat knippen bij de kapper, dus over 4/5 maanden heb ik op zeker weer mijn krullen, maar in die tussentijd zit ik bijna fulltime in een tussenlengte!!

En iedereen zegt ook weer wat anders, 60% vond lang haar leuker en 40% kort, dus daar schiet ik ook niet veel mee op.

Zelf vind ik langer leuk, alleen dan moet het wel de perfecte lengte hebben en moet ik ook nog is een good hair day hebben, dat gezeik heb je allemaal niet met een heel kort "kapsel".

ik ben echt super aan het twijfelen!

Mijn ex leerde me kennen toen ik krullen had en toen we een eerste date (was ong 2 tot 3 weken nadat ik het had laten millimeteren) hadden zei ze dat ze langer wel iets leuker vond maar dat dit ook goed stond, maar dat nog wat korter dan nog leuker zou staan.

Waarom ik het toen niet weer heb laten millimeteren weet ik niet, maar nu zit ik dus weer op een redelijke lengte en ongeveer 1/3 opweg terug naar mijn oude lengte.

Ik hoop dat jullie wat kunnen adviseren en ik heb 1 foto dat was direct na het millimeteren genomen (met m crappy mobiel..) maar ik kijk daar niet zo blij bovendien vallen die witte plekken dan op waar voorheen haar zat. Ook heb ik wel een foto met langer haar die ik genomen heb na het uitgaan.

Ik wil ze wel posten maar heb helaas geen bluetooth dongle... dus kan ze niet op de computer zetten.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_64186916

Heb het nu wat langer trouwens, maar zit er hard aan te denken weer kaal te gaan, maar het is nu zo koud buiten!!

ps. ik ben helemaal niet zo stoer als ik op de foto lijk

[ Bericht 7% gewijzigd door Oproerkraaier op 20-12-2008 22:12:47 ]
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_64189254
Ik zie helemaal geen foto ...
Gelukkig zonder haar
  zaterdag 20 december 2008 @ 22:07:27 #223
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_64190010
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 21:44 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik zie helemaal geen foto ...
TeChNo2 wat raadt je me aan? ^^

Jij bent hier de baas in dit topic toch?
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_64192016
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:07 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

TeChNo2 wat raadt je me aan? ^^

Jij bent hier de baas in dit topic toch?
Haha dat laatste valt wel mee lijkt me..
En wat het eerste betreft, volgens mij hoop jij stiekem dat iedereen gaat zeggen: "kom op: millimeteren die hap" of iets dergelijks... enne als dat inderdaad zo is..dan vind ik dat je dat moet doen want met zoiets simpels als een kapsel moet je simpelweg gewoon doen wat jezelf het leukst/lekkerst/makkelijkst vind... en tja eerlijk is eerlijk zonder foto is het ook moeilijk adviseren, maar meestal vind ik gemillimeterd haar wel goed staan, of je moet echt een mega-"hoekig" hoofd hebben of zoiets... aan de andere kant...het is maar haar, het groeit wel weer aan als het niet bevalt...toch
SPOILER
Gelukkig zonder haar
pi_64192097
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 20:34 schreef Oproerkraaier het volgende:
[ afbeelding ]

Heb het nu wat langer trouwens, maar zit er hard aan te denken weer kaal te gaan, maar het is nu zo koud buiten!!

ps. ik ben helemaal niet zo stoer als ik op de foto lijk
...'t is 'm dat stukje van die tattoo wat 't 'm doet qua stoerheid

oh enne wat kou betreft...niks lekkerders dan een lekkere wintermuts op een gladgeschoren kop hoor
Gelukkig zonder haar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')