Ik zit echt zwaar te twijfelen, misschien dat jullie me kunnen helpen.
Normaal heb ik altijd redelijk lang haar, eerst een slag en later worden dat krullen. Nu heb ik het 2/3 maanden geleden laten millimeteren (standje 2) en daar had ik toen een beetje spijt van. Maar het heeft ook veel voordelen en echt lelijk stond het niet, ik zit nu alweer op de lengte waar ik zit als ik het kort laat knippen bij de kapper, dus over 4/5 maanden heb ik op zeker weer mijn krullen, maar in die tussentijd zit ik bijna fulltime in een tussenlengte!!

En iedereen zegt ook weer wat anders, 60% vond lang haar leuker en 40% kort, dus daar schiet ik ook niet veel mee op.
Zelf vind ik langer leuk, alleen dan moet het wel de perfecte lengte hebben en moet ik ook nog is een good hair day hebben, dat gezeik heb je allemaal niet met een heel kort "kapsel".
ik ben echt super aan het twijfelen!
Mijn ex leerde me kennen toen ik krullen had en toen we een eerste date (was ong 2 tot 3 weken nadat ik het had laten millimeteren) hadden zei ze dat ze langer wel iets leuker vond maar dat dit ook goed stond, maar dat nog wat korter dan nog leuker zou staan.
Waarom ik het toen niet weer heb laten millimeteren weet ik niet, maar nu zit ik dus weer op een redelijke lengte en ongeveer 1/3 opweg terug naar mijn oude lengte.
Ik hoop dat jullie wat kunnen adviseren en ik heb 1 foto dat was direct na het millimeteren genomen (met m crappy mobiel..) maar ik kijk daar niet zo blij bovendien vallen die witte plekken dan op waar voorheen haar zat. Ook heb ik wel een foto met langer haar die ik genomen heb na het uitgaan.
Ik wil ze wel posten maar heb helaas geen bluetooth dongle...

dus kan ze niet op de computer zetten.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>