Of alles een beetje op gelijke lengte is. Haar tegen de groeirichting in kammen en ook in die richting trimmen. Ik doe het altijd alleen en gebruik dan 2 spiegels.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:37 schreef JustJap het volgende:
Waar moet ik op letten dan bij de nek? (en sowieso in het algemeen)
Je ziet er wel heel anders uit dan op foto met langer haar vreemd genoeg, maar staat wel goed! Hoe waren de reacties?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:44 schreef JustJap het volgende:
Update: hoofd zelf gemillimetered, standje 3 (9 mm)
Hoe denk ik erover? Not sure yet, is iig niet zo erg als ik vreesde som
Anyway, post morgenochtend maybe wel ff foto.
edit:
klik
hmm, bijzonder... Ik loop hier nu al 4 maanden in Portugal rond (zonder petje) onder een brandende zon zonder ook maar te verbranden. Alleen vorige week op het strand even ingesmeerd. Elke avond aftersunnen, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:10 schreef elcastel het volgende:
Ik heb het tweede rondje vervellen dit jaar ook net weer achter de rug. Er valt echt niet tegenin te smeren, ik gebruik factor 30 'Zwitsal in het zonnetje'. Professionele shit dus, en een pet helpt, maar die draag ik niet de hele dag. Zal een hoofdhuid ooit imuun raken voor UV ?
Iemand een pic van 9 mm? Ben benieuwd of ik dat aandurf?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:39 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben net ook weer met de tondeuse over mn hoofd gegaan, standaard 9mm. Kort genoeg en zo kom ik tenminste nog representatief over op werk etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |