Een paar weken geleden dacht ik een leuke kamer gevonden te hebben.
Het was daar in huis wel een puinhoop maar het zou schoon zijn als ik er in zou trekken.
En na verloop van tijd gingen me steeds meer rare dingen opvallen. Zo was het niet duidelijk hoe hoog de huur met alles erbij precies zou worden.
Gister kon ik de sleutel halen. Toen deed de makelaar ineens heel koel en afstandelijk.Het huis was nog steeds een puinzooi. De tuin nog steeds een oerwoud.
Hij had zich niet aan de afspraken gehouden.
De keuken een brei bacteriën, de wc was bruin aangekoekt.
ik was er met 2 andere mensen heen gegaan zodat we alvast wat dingen konden opmeten/beter schoonmaken enzo. Met hun ging ik overleggen hoe ik dit het best kon aanpakken.
Toen kwam de makelaar er na een tijd aan. Ik probeerde een gesprek met hem te beginnen om nieuwe afspraken te maken. Toen liep hij kwaad weg en zei hij dat we op moesten donderen

Toen liep hij rechtstreeks naar zijn auto en reed weg. Wij bleven redelijk verbijsterd achter. En toen heb ik het contract verscheurd, en moet ik binnen 14 dagen een nieuwe kamer hebben.
Klacht 1: Corrupte makelaar
Subklacht 1: Vieze boel
Subklacht 2: Makelaar ontvlucht en is een klootzak
Subklacht 3: Nu moet ik op zoek naar een andere kamer, omdat binnen 14 dagen de huur van mijn oude kamer afloopt.