Zal wel erg mooi worden danquote:Op woensdag 17 december 2008 21:11 schreef Duvel het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd, nu ook de zijkanten en achterkant verlicht!

*medelijden heeft...quote:Op woensdag 17 december 2008 12:59 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik kijk er op uit, heb medelijden

Harde schop enzulks..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik reis elke dag richting Den Haag en ik moet zeggen dat ik echt niet tot nauwelijks problemen heb. Kan me niet herinneren dat ik de afgelopen paar maanden noemenswaardige problemen heb gehad.
Oh wacht... helemaal niet elke dag.3 dagen in de week.
![]()

Ik doelde met name op Gorgelmuil, maar ik zal eens ff spiekenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nu wel, maar mijn haar is ietsjes korter nu.

Tsja, het ís en blijft het anonieme wereldje wat Fok! heet hè?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik neem ook altijd een intercity. En ook altijd dezelfde. Maar, je moet me maar spotten. Ga het ook niet al te gemakkelijk maken, want jij hebt niet eens een foto in je fotoboek

quote:Op maandag 12 januari 2009 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nu wel, maar mijn haar is ietsjes korter nu.

Dat meen je niet, dorpsgenoot!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:57 schreef Leonos het volgende:
Gouda
Ben nu verhuisd naar Bergambacht al 5 jaar ofzo.
Wat een kut nachtverbinding is dat, 12 uur laatste bus vanuit Gouda

Oh haha... dat had ik niet door.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik doelde met name op Gorgelmuil, maar ik zal eens ff spieken.

Nou.. als er nog meer animo voor is.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
*Kijkt FoBo ...*
Niet herkent.
Tijd voor een Bergambacht topic

Ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |