Ik zie het vooral als een breezah-clubje waar ze foute remixjes van foute muziek draaien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:30 schreef Duvel het volgende:
Als nieuw-Gouwenaar: Woodies is een irritante kleuterdisco?
heel goed gezienquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:30 schreef Duvel het volgende:
Als nieuw-Gouwenaar: Woodies is een irritante kleuterdisco?
quote:Bussen mijden deel Goudse wijk
Uitgegeven: 14 september 2008 09:18
Laatst gewijzigd: 14 september 2008 09:21
GOUDA - Bussen van Connexxion rijden voorlopig niet door een deel van de Goudse wijk Oosterwei. Chauffeurs zijn de bedreigingen van jongeren beu. Ze worden bespuugd, bedreigd en soms beroofd.
ANP
Een woordvoerster van Connexxion bevestigde zondag een bericht hierover in De Telegraaf.
Sinds zaterdag rijden de chauffeurs met een boog om sommige delen van de wijk heen. Direct aanleiding was woensdag de beroving van een chauffeur die onder bedreiging van een mes zijn wisselgeld moest afgeven.
Woensdag gaat Connexxion met de gemeente Gouda praten. "We wilden nu in ieder geval een signaal afgeven", aldus de zegsvrouw. Ze benadrukte dat het niet de bedoeling is dat reizigers de dupe worden van de maatregel.
Daar kan ik niet over meepraten gelukkig.quote:Op zondag 14 september 2008 12:51 schreef knars het volgende:
Voorpaginanieuws bij de Telegraaf, zag ik net bij het tankstation. Uiteraard, want dan kan verontwaardigd Nederland weer Marokkanen bashen en Gouda afkraken. En dat vind ik dan weer onterecht, want de situatie in de Oosterwei is echt niet meer zo erg als zo'n 15 jaar terug.
Nieuwe politieke- en hoofdredactie geloof ik, dus ze gaan weer lekker los. NIet mijn probleem, ik vond het toch al een kutkrant.quote:Op zondag 14 september 2008 13:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Telegraaf is de laatste maanden(jaren?) sowieso wel heel erg van het allochtonenbashen
Gouda topic deel 3; klaag mee over de rekam!quote:Op zondag 21 september 2008 09:45 schreef Duvel het volgende:
Is bij meer mensen het kabel-tv-signaal zo volkomen bagger? Mên, het lijkt Garmisch wel op nieuwjaarsdag.
Oh ja: en soms is het ineens weer goed. Maar eens een storinkje melden bij de Rekam.
Ja maar, zó erg??? Het is echt niet te volgen, zelfs teletekst geeft bagger.quote:Op zondag 21 september 2008 22:19 schreef knars het volgende:
[..]
Gouda topic deel 3; klaag mee over de rekam!
Volgend jaar op jostipopquote:Op donderdag 18 september 2008 22:23 schreef rundin het volgende:
Knars wil je in mijn band? Mag jij de toetsen doen, plak ik er stickertjes voor je op.
Kunnen we op spieringpop staan!!
Ja, zo erg is het echt. Daar staat dan wel weer tegenover dat het de goedkoopste kabelaar van het land schijnt te zijn. Niet dat je daar veel aan hebt als je geen ruk kunt zienquote:Op zondag 21 september 2008 22:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja maar, zó erg??? Het is echt niet te volgen, zelfs teletekst geeft bagger.
OK, dus resumerend:quote:Op zondag 21 september 2008 22:51 schreef knars het volgende:
[..]
Ja, zo erg is het echt. Daar staat dan wel weer tegenover dat het de goedkoopste kabelaar van het land schijnt te zijn. Niet dat je daar veel aan hebt als je geen ruk kunt zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |