Ik zie even niet in waarom ik die twee zou moeten combineren, maar als het moet, lukt het me. En met beter resultaat dan met een apparaat. Overigens is het nu nauwelijks meer nodig. Alleen mijn wangen, onderkant van mijn keel en mijn balen. Ik heb een baardquote:Op maandag 8 september 2008 08:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik kan me zelfs scheren als ik zit te schijten, doe dat maar eens met je mesjes en je scheerschuim...
hoog "becouse it can" gehaltequote:Op maandag 8 september 2008 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie even niet in waarom ik die twee zou moeten combineren, maar als het moet, lukt het me. En met beter resultaat dan met een apparaat. Overigens is het nu nauwelijks meer nodig. Alleen mijn wangen, onderkant van mijn keel en mijn balen. Ik heb een baard
"You just told everybody to pick up their samurai swords and shave your butt"quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:35 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Daarom scheer ik het ook altijd met een samuraizwaard
Maar een heggeschaar is ook geen scheerapparaat.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:33 schreef Repeat het volgende:
Scheer je ballen niet met een elektrisch scheerapparaat.
Reclame's?quote:Op maandag 8 september 2008 10:46 schreef longinus het volgende:
met de reclame hier beneden kan je uitvinden hoe je het wel moet doen
Scheerschuim? Mijn vriendin had er een keer iets opgedaan, maar dat ging branden, niet normaal.quote:Op maandag 8 september 2008 09:40 schreef Lyzio het volgende:
Jongens, de ballen worden geschoren met scheerschuim en een mesje. Je gaat toch niet met een scheerapparaat langs je zak?Dat is hetzelfde als een hartoperatie gaan uitvoeren met een bijl.
moet je ook geen tijgerbalsum gebruikenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:51 schreef CasB het volgende:
[..]
Scheerschuim? Mijn vriendin had er een keer iets opgedaan, maar dat ging branden, niet normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |