Mjah of je antwoord gewoon niet als je er geen reet van snapt. Terug naar geenstijl met jou!quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:07 schreef FixYou het volgende:
Ik wil het IP niet weten, ik wil iets anders kunnen bekijken. Maar dat kan dus niet meer
Wat is er dan zo belangrijk?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:07 schreef FixYou het volgende:
Ik wil het IP niet weten, ik wil iets anders kunnen bekijken. Maar dat kan dus niet meer
Niks mis met hotmail hoor. Genoeg ruimte, spamfilter werkt prima en ik kan mn mailtjes altijd prima vinden met de zoekfunctie. Meer vraag ik niet van een e-maildienst.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:55 schreef Biogarde het volgende:
Zijn er nog serieus mensen die Hotmail gebruiken?![]()
Ik gebruik het alleen als MSN adres![]()
Gmail ftw[ afbeelding ]
Gmailquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:55 schreef Biogarde het volgende:
Zijn er nog serieus mensen die Hotmail gebruiken?![]()
Ik gebruik het alleen als MSN adres![]()
Gmail ftw[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik gebruik het echter niet als "zakelijke mail".quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niks mis met hotmail hoor. Genoeg ruimte, spamfilter werkt prima en ik kan mn mailtjes altijd prima vinden met de zoekfunctie. Meer vraag ik niet van een e-maildienst.
En terecht, het komt dan ook totaal niet professioneel over als je met een dergelijk mailadres aan komt zettenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:15 schreef daftme het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik gebruik het echter niet als "zakelijke mail".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |