abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juli 2008 @ 13:18:07 #76
16715 Mylene
*schatje*
pi_60039736
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:09 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Heeft ie een vast dienstverband voor nodig
Oh ja, dat is waar, en een goede motivatie om leners te lokken.
pi_60300189
Het is niet aan te raden maar bij de Wehkamp kun je geld lenen zonder dat ze een beoordeling uitvoeren qua oude werkgevers/huidige werkgevers. Slechts BKR.
pi_60373232
wehkamp.. leuk totdat je een negatieve BKR registratie aan je broek hebt hangen omdat je, door een van de vele fouten in hun systeem, de rekening van de verzendkosten van het kado dat je gratis uit mocht zoeken omdat je een goede klant bent, nooit thuis op de mat gekregen hebt.

ofzoiets.

ow enne, ik las het je ergens op de 1e pagina schrijven.. door te lenen creer je voor jezelf nooit een gezonde financiele situatie. dat doe je door geld te verdienen, niet door uit te geven wat je niet hebt.

kortom: werken!
"Pools are perfect for holding water"
pi_60374422
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:12 schreef VaLkyRie het volgende:
En de echte schuldsanering vanuit de overheid krijg je maar 1x in je leven en dan moet je er wel echt een teringzooi van gemaakt hebben.
Wat is een echte teringzooi?
Ik neem aan dat ze 3000 euro niet als teringzooi beschouwen

Is daar een bedrag voor vastgesteld? 30 k of hoger?
loonbeslag door schuldeisers?
pi_60385496
Laten we het zo zeggen: als ik een kredietverstrekker was zou ik jou nooit aannemen, tenzij je iets van waarde hebt wat je zolang kunt verpanden. Veel te veel risico voor te weinig ROI.
  maandag 28 juli 2008 @ 14:28:15 #81
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_60395942
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:15 schreef tombuntu het volgende:
Hallo Fokkers,

Ik zit nu een ruime maand zonder werk, dit omdat ik iets te voorbarig ontslag heb genomen bij mijn vorige werk gever. Ik verwacht wel binnen nu en een maand weer aan het werk te zijn. (heb enkele sollicitatie gesprekken gehad, moet alleen nog onderhandelen over arbeidsvoorwaarden e.d.)

Nu had ik wel wat gespaard, zodat ik ontslag kon nemen bij mijn vorige werk gever. Het probleem is dat ik nogal achterloop met mijn vaste lasten.

Zou het mogelijk zijn om ergens geld te lenen, zodat ik alle openstaande rekeningen af kan betalen? Dit zou ik fijn vinden omdat alles dan wat overzichterlijker wordt. (1 rekening afbetalen i.p.v. meerdere) En als dit mogelijk is, wordt het ook een stuk makkelijker om als ik weer werk heb, rekeningen bij te houden. In plaats van achter de feiten aan te blijven lopen.

Ik ben al bij mijn bank geweest, daar kon ik niks lenen omdat ik de afgelopen 3 maanden geen vast inkomen heb gehad. (omdat ik dus al een maand niet werk)

Ik verwacht dat als ik weer werk heb, minimaal 500 euro per maand kan aflossen.
Betaalde je vorige baas je niet ofzo.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop