Mentor zelf bellen ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:38 schreef DuTank het volgende:
Nee, want ik moet dan van school af. Yesyes, TS = failz0r
Ik ben in oktober jarigquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
TS is in Oktober onmaagd en is niet goed in beffen.. HAHAHAHAHA
heb ik zelf in SEX gelezen, n00b !
Dan in November.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben in oktober jarig
En nergens heb ik gezegd dat ik niet kan beffen
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
TS is dus rond zijn verjaardag ontmaagd, vergeet wat hij op internet zet en heeft net als ik een mooie nokia 3310quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben in oktober jarig
En nergens heb ik gezegd dat ik niet kan beffen
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan in November.
Wel waar je had je vriendin proberen te beffen en in dat topic vroeg je om tips, want je was er geen "ster" in.
Jongen moet ik het je kopieren
Je hebt het niet goed gelezen dan, want ik zeg daar dat ik weinig ervaring heb met beffen en dat in dat weekend toen voor het eerst had gedaan, het beffen dus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
lees maar na in SEX en dan Beffen topic.....
Maar hij kan toch niet goed beffenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar als je je mentor nu eens beft.. misschien ben je dan wel over?
Ja en nu weer.. Laat de grappen maar komen, want misschien word ik weer vrolijk danquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:00 schreef kortsluiting87 het volgende:
Dus je bent al eens blijven zitten?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
TS is een toekomstig MBO'er!quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja en nu weer.. Laat de grappen maar komen, want misschien word ik weer vrolijk dan.
Whehe, het hoogste niveau van voortgezet onderwijs kiezen en dan twee keer blijven zitten en evan school getrapt wordenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja en nu weer.. Laat de grappen maar komen, want misschien word ik weer vrolijk dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |