abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218265
(Bep kwam met dit nieuws in een ander topic, ik heb het even gecopied)
http://www.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/voorpagina.html

woensdag
10 november 1999

Big Brotherhuis nu
onneembare vesting
Van een onzer verslaggevers

ALMERE, woensdag

De beroemdste woning van ons land, het Big Brotherhuis in Almere, verandert stap voor stap in een onneembare vesting. Nadat een aantal voetbalfans van Cambuur deze week een hekwerk omvertrokken om binnen de omheining te kunnen komen, zijn de beveiligingsmaatregelen bij het studiocomplex op bedrijventerrein De Vaart aanzienlijk verscherpt.

Gisteren zijn drie hekwerken geplaatst, waarvan twee met prikkeldraadrollen, om het publiek buiten de deur te houden. Bovendien is het Big Brotherhuis nu volledig aan het blote oog onttrokken doordat de buitenste omheining met zwart zeildoek geblindeerd is.

Voorts is op het studioterrein een cabine geplaatst van waaruit bewakers de omgeving dag en nacht in de gaten houden. Volgens omroep Veronica is het verscherpte toezicht noodzakelijk omdat buitenstaanders steeds vaker onrust zaaien bij het tv-huis.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 10 november 1999 @ 09:50:00 #2
1562 Mastino
Just a very nice person
pi_218266
Eigenlijk hadden ze (Veronica) de nieuwsgroepen van bigbrother in de gaten moeten houden en ook de andere forums dan hadden ze de rel van Cambuur voortijdig geweten. Je hebt dan geen dranghekken nodig, trouwens zou het helpen? Overigens wordt er eerdaags weer een leuk feestje georganiseerd omstreeks 14 november nu door andere hooligans, ze zijn nu gewaarschuwd toch?
Wat heeft voetbal trouwens met BB te maken? Ach ja, wat hebben hooligans met voetbal te maken, die vraag kan ik dan eigenlijk ook direct stellen.
Vandaag stond er ook weer een leuk stukje in de telegraaf, ik ga het niet uittypen, tenslotte leest bijna heel Nederland de Telegraaf, of kan men hem lezen op Internet
de nieuwsgroepen zijn :

alt.nl.tv.big-brother
nl.actueel.big-brother

[URL=http://bigbrother.webprobider.com]

Groetjes,
BBfan

PS: Hij maakt er een grote url van, heb nu even geen tijd om te corrigeren, maar jullie snappen het wel denk ik

[Dit bericht is gewijzigd door Mastino (Datum 10 November 1999).]

Woef woef grrrrrrrrrrrr<P><BR>
pi_218267
Het is best begrijpelijk dat ze het gedaan hebben, want de laatste tijd kwamen er steeds meer mensen bij het huis met de bedoeling binnen te komen of pepernoten te schieten
Maar of dit nou gaat helpen...Als ze nou gewoon een sloot graven, maja dat duurt wel lang idd. Maar ik denk dat als iemand echt binnen wil komen dat nog steeds lukt.
  woensdag 10 november 1999 @ 10:46:00 #4
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_218268
Volgens mij hebben de bewoners het er van de week ook over gehad. Hun reactie: VOO had waarschijnlijk nooit verwacht dat het zo'n succes zou worden en dat mensen er zo op zouden reageren.
Ik denk dat de bewoners dat goed hebben gezien. Ik hoop ook voor hun dat ze enig idee hebben wat er staat te gebeuren als ze het huis uitkomen. Bijvoorbeeld zo'n Maurice is er volgens mij niet tegen opgewassen. Vooral als hij straks geconfronteerd wordt met de beelden die van hem uitgezonden zijn en hij ziet hoe de overige bewoners over hem denken. Hetzelfde geldt op dit moment voor Anouk, die is zo onzeker. Dan kan niet goed gaan als ze eruit komt. Eigenlijk zouden ze de bewoners na hun BB-periode moeten blijven filmen. Volgens mij krijg je dan nog veel mooiere televisie te zien.
Maar ja, dat is maar mijn mening en wie ben ik...
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 10 november 1999 @ 13:06:00 #5
1562 Mastino
Just a very nice person
pi_218269
Bestorming is 18 november zie een topic van Nero in andere BB forum alhier u allen welbekend. Kijk ook eens in de nieuwsgroepen.
Woef woef grrrrrrrrrrrr<P><BR>
  woensdag 10 november 1999 @ 13:32:00 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_218270
Als ik nu nog een keer onzin over De Bestorming lees die er niet komt, dan verscheur ik alle blaadjes in dit forum waar jouw naam opstaat Mastino........
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_218271
Ik kan mij best voorstellen dat de bewoners huiveren bij de gedachte wat de een of andere mafketel zou kunnen uithalen, het is psvr al eerder gebleken dat ze toch van buitenaf te benaderen zijn.

Moet je je voorstellen dat er zo'n stelletje imbiciele hooligans bij je in de achtertuin staan met de intentie een totaal niet op de planning staande verbouwing van huid en haard door te voeren.

Ben je lekker mee!

[Dit bericht is gewijzigd door Hawkwind (Datum 10 November 1999).]

Ik ben online
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')