TS leeft in de toekomstquote:
Hierbij verklaar is TS ge-eund.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:11 schreef RacerDKB het volgende:
Het is 2 juli
Kanker ik dacht 3 juliquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:11 schreef RacerDKB het volgende:
Het is 2 juli
Het was iets minder dmv korting enzeau maar dit om mijn klacht nog meer kracht bij te staan!quote:
Hij had er gisteren moeten zijn als ik je OP geloof.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:13 schreef afcajos het volgende:
[...]
Naja dan is ie als nog te laat, hij had er vandaag moeten zijn!
Is bij mij binnengekomen, heb het als wc papier gebruikt oftewel mijn kont mee afgeveegd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:09 schreef afcajos het volgende:
Zoals vele ajacieden heb ik het nieuwe thuis shirt ruim van te voren besteld zodat ie, zoals beloofd op 1 juli geleverd zou worden. Nu is het zo dat het geld al een week geleden van mijn bankrekening is afgeschreven(75 euro) maar ik het shirt nog steeds niet heb ontvangen. Het verdullie al 3 juli!![ afbeelding ]
Denk je eens een keer iets via internet te bestellen zodat je de deur niet uit hoeft tijdens deze drukke werkdagen, hebben ze de organisatie van de merchandising weer eens niet op orde![]()
Klacht: Ik wil het nieuwe aegon shirt!!
Voorspelbare reacties:
-Het shirt is toch lelijk![]()
-Ajax![]()
-Voetbal![]()
-75 euro voor een shirt![]()
-TS is te lui om naar de winkel te gaan![]()
-TS woont in Zimbabwe met 23 jaar levertijd
quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij had er gisteren moeten zijn als ik je OP geloof.
Ik haal alle data door elkaarquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij had er gisteren moeten zijn als ik je OP geloof.
De OP quoten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is bij mij binnengekomen, heb het als wc papier gebruikt oftewel mijn kont mee afgeveegd.
Morgen? Vandaag dus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:18 schreef afcajos het volgende:
als hij er morgen nog niet is
Welterusten en droom lekker over het shirtquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:18 schreef afcajos het volgende:
Maargoed, ik ga slapen en als hij er morgen nog niet is...dan......klaag ik lekker verder op fok
Morgen als in: 4 juli.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |