er was toch een user genaamd rosbief? waar is die heen, gebanned?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
hah dus TS heeft echt een kleine piemel, want ladidadida zei het en die heeft hem geneukt!
Gut meid, wat ben je nog rustigquote:
Nee hoor, ik ben dan altijd de rust zelvequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Gut meid, wat ben je nog rustig![]()
anders is het toch heviger?
Als ik jou was zou ik me nu nog door me kop schieten. Echt, zó triestquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:32 schreef YvesLaRock het volgende:
Ik kan het weten, want ik heb er gisteravond aan zitten likken...![]()
cool, ik zou na 5 dagen bloeden zware bloed armoede hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben dan altijd de rust zelve
It's a gift!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
cool, ik zou na 5 dagen bloeden zware bloed armoede hebben
omdat ik lekkere hete sex met je wil..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:42 schreef Ladidadida het volgende:
Normaal gaan mijn naamtopics altijd heel snel op slot, waarom nu niet?
iewlquote:
Helaas. Ik heb ajf alquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:43 schreef YvesLaRock het volgende:
[..]
omdat ik lekkere hete sex met je wil..
Gevalletje zelfoverschatting als je denkt dat ie dan 24 uur nat blijft.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:32 schreef YvesLaRock het volgende:
Ik kan het weten, want ik heb er gisteravond aan zitten likken...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |