judo is heul wel stoerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:33 schreef GasTurbine het volgende:
judo
Leren hoe je aangevallen kan worden
Ik plas heul niet zittendquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:35 schreef Homdeck het volgende:
Judo is voor mannen die zittend plassen!
Bij ons is er GEEN aircoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:38 schreef afcajos het volgende:
HerkenbaarIk zit op kickboksen, en dat is ook niet uit te houden als het 30 graden is in de zaal omdat de airco van het merk pauperage is.
.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:37 schreef letterdief het volgende:
Met dit weer ga ik juist sporten, heerlijk toch om lekker door te zweten? Maar goed, jullie pakken zijn heet
whehe geen airo+judopak+25graden buitenquote:
kindjes in Afrika hebben geen judopak aanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
whehe geen airo+judopak+25graden buitenEn zo voelen kindjes in afrika zich dus elke dag!
Nee maar wel aidsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
kindjes in Afrika hebben geen judopak aan
Doorzetten het moment dat je keihard voor jezelf kan zijn. Ik zit op taiboksen en vind het nu heerlijk. Gewoon omdat je, jezelf helemaal kapot kan trainenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
.
Zweten is het probleem niet, maar je wordt zo sloom van hitte
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:48 schreef letterdief het volgende:
[..]
Doorzetten het moment dat je keihard voor jezelf kan zijn. Ik zit op taiboksen en vind het nu heerlijk. Gewoon omdat je, jezelf helemaal kapot kan trainen
Ik train veel liever in de winter. Dan kan ík me kapot trainen, want dan heb ik veel meer energie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:48 schreef letterdief het volgende:
[..]
Doorzetten het moment dat je keihard voor jezelf kan zijn. Ik zit op taiboksen en vind het nu heerlijk. Gewoon omdat je, jezelf helemaal kapot kan trainen
Dat vind ik moeilijk met kou. Al geef ik toe dat hoe ik train, niet meer goed is voor een mens.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik train veel liever in de winter. Dan kan ík me kapot trainen, want dan heb ik veel meer energie.
cya!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:41 schreef Michielos het volgende:
wing tsun training gehad. 2 uur lang enkel tegen elkaar inbeuken, grondvechten en shit. dan zweet je wel ff.
nja ik ga muay thai in mn achtertuin oefenen cya
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |