SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./\oo/\
Wat geloof jij nog steeds niet in kaboutertjes!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:47 schreef SteelDogg het volgende:
>< God. De topics worden met de dag onzinniger. Straks krijgen we nog iemand die kaboutertjes heeft gezien... <_<
Persoonlijk vind ik reacties met "<>" en "<_<" onzinniger.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:47 schreef SteelDogg het volgende:
>< God. De topics worden met de dag onzinniger. Straks krijgen we nog iemand die kaboutertjes heeft gezien... <_<
=.=quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:49 schreef zie_tt het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik reacties met "<>" en "<_<" onzinniger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Mmm dat wil ik ook wel, maar niet uit de douche danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:53 schreef kabelhaspel het volgende:
bij mij kwam er chocolademelk uit de kraan!
Kijk, DAT wil ik nou ook!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:53 schreef kabelhaspel het volgende:
bij mij kwam er chocolademelk uit de kraan!
het is PATATquote:
Godver. Nu krijg ik zin in patatquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:04 schreef PeZu het volgende:
patat op het vliegveld
friet op het vliegveld
patat op de luchthaven
friet op de luchthaven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |