De kippies en twisters van de KFC heersen gewoon!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:02 schreef behangplakker het volgende:
Beter dan KFC enzoAl wil ik niet zeggen dat dit zo lekker is
Klopt, zeker als je daarna naar het toilet moetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:24 schreef Mitchelll het volgende:
Owke 1 ding... de kipnuggets zijn dus echt wel THE shit ....
quote:
dan ben je dus bij deze een nepvega aangezien er dierlijk vet zit in ijs.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:31 schreef DJKiwi het volgende:
Ik ben vegetarier nu en ik moet zeggen dat ik er niet om treur dat ik geen McDonalds meer eet. 1 gore kleffe hap. Je proeft alleen maar die vieze vettige combinatie van alle chemische troep bij elkaar. Weet je overigens dat McDonalds restaurants het keurmerk niet kunnen krijgen van de smaakpolitie? :p
Ik eet daar dus echt wel een McFlurry though, f*ckin delicious :p
Maar verder: Klacht terecht
En natuurlijk beregezellig!quote:
Chicken nugget burgerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:15 schreef remlof het volgende:
McDonalds is alleen een optie als er geen BK in de buurt is
slechste uitvinding ooitquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:45 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Chicken nugget burger![]()
Dat zijn pas euroknallers.
Dat zijn scooters.quote:
Nu ga je te verquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:02 schreef behangplakker het volgende:
Beter dan KFC enzoAl wil ik niet zeggen dat dit zo lekker is
Nee goede vergelijkingquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:41 schreef HetMeesterbrein het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. Kiijk en vergelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KFC![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Patat Franse FRIETJES van de Mac zijn wel goed, saus ook, maar de burgers zijn een drama. Burgers van BK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |