Soms,.... als de rij niet al te lang isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:32 schreef kepler het volgende:
Game on!
in GTAIV stop ik trouwens ook altijd voor de tol
ja, als de politie al achter me aanzit ga ik niet stoppen neequote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Soms,.... als de rij niet al te lang isMaar als ik al sterren heb knal ik er vol doorheen,... val ook vaak over de reling naar de onbereikbare gebied daaronder
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:46 schreef Gamedemon het volgende:
Sjotime is een held.
Die puntjes en comma's altijd..., heerlijk!quote:
er is morgen kans op (zware) onweersbuienquote:
Ohhhhh het is echt een geweldig spel Gijs!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die puntjes en comma's altijd..., heerlijk!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:17 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhhh het is echt een geweldig spel Gijs!!Echt Gijs...je hebt nog niks gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde is fantastisch. Wel een paar WTF-momenten!Maar als je er verder over nadenkt is het
Ik kan niet wachten om het met je te bespreken!
Ik zal straks eens wat uitgebreidere indrukken van het spel posten."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:21 schreef Quinny het volgende:
Toch heb ik zelf ook nog steeds wel eens de neiging een spel gewoon voor mezelf te reviewen na afloop,... gek genoeg zit dat gewoon in me. Misschien moeten we die van ons eens gaan verzamelen in een gedeelde blog ofzo Strol?![]()
Gaat nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:55 schreef kepler het volgende:
[..]
er is morgen kans op (zware) onweersbuien![]()
Als het allemaal goed valt kunnen we echt hele zware buien verwachten, met zelfde hagelstenen als vorige week zondag
Ik zou je auto maar binnen zetten
![]()
Nee ik geloof je direct,.... het blijven MGS games,..... altijd WTF momenten,... maar ik geniet zo Gijs. Ik vond deze eindbaas dus echt geweldig!! Ik vroeg me gisteren nog af rond 01:00 hoe die act 2 met al die verhalen en gave mogelijkheden nou weer moet overtreffen,....quote:Op woensdag 2 juli 2008 06:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt Gijs...je hebt nog niks gezien.
Einde is fantastisch. Wel een paar WTF-momenten!Maar als je er verder over nadenkt is het
Ik kan niet wachten om het met je te bespreken!
Ik zal straks eens wat uitgebreidere indrukken van het spel posten.
Onweerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:55 schreef kepler het volgende:
[..]
er is morgen kans op (zware) onweersbuien![]()
Als het allemaal goed valt kunnen we echt hele zware buien verwachten, met zelfde hagelstenen als vorige week zondag
Ik zou je auto maar binnen zetten
![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
CHO!!! ROY!!!
Chrono Trigger DS
[ afbeelding ]
http://www.square-enix.co.jp/ctds/
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |