eensquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:27 schreef Karammel het volgende:
Het lijkt haast wel of meisjes met rode haren of heel lekker zijn óf oerlelijk. De tussenweg is er vaak niet.
Terechte klacht
het is maar goed dat het bij een foto blijft, die mannenstem van d'r is een directe afknapper.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:36 schreef DSonnema het volgende:
[ afbeelding ]
(L)
(voor degene die niet weten wie t is... Laura Prepon! also known as Donna uit That '70s Show)
had jij stront in je oren ofzo... mannenstem...hoe kom je erbijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:43 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
het is maar goed dat het bij een foto blijft, die mannenstem van d'r is een directe afknapper.
Inderdaad. Ze rookt gewoon af en toe een sjekkie. 20 op een dag ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:45 schreef DSonnema het volgende:
[..]
had jij stront in je oren ofzo... mannenstem...hoe kom je erbij
het feit dat ze een aanzienlijk lagere stem heeft dan de meeste meisjes die IK in ieder geval ken, zomaar een gedachte.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:45 schreef DSonnema het volgende:
[..]
had jij stront in je oren ofzo... mannenstem...hoe kom je erbij
Nou, ik ken er een waarvan ik zeker weet dat ze niet heel lekker is maar dat ze ook niet oerlelijk is.. Mwah zeg maar..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:27 schreef Karammel het volgende:
Het lijkt haast wel of meisjes met rode haren of heel lekker zijn óf oerlelijk. De tussenweg is er vaak niet.
Terechte klacht
En wáárom zat ze met haar lippen tussen de deur? Ze zijn helemaal opgezwollen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig ook al tering lelijk
Iets met botox
haha klopt... het is idd zwaarder dan de gemiddelde meisjes stem, maar om nou gelijk mannenstem te zeggen is dan wel weer net te ver vind ik... maar goed dat we in een vrij land leven he... ieder zijn mening!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
het feit dat ze een aanzienlijk lagere stem heeft dan de meeste meisjes die IK in ieder geval ken, zomaar een gedachte.
maar ik zie dan ook weinig potten.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:27 schreef Karammel het volgende:
Terechte klacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |